ماهان شبکه ایرانیان

مشاورعالی فرماندهی کل قوا:

بد عهدی آمریکا در دنیا اثبات شده است/ داعش دست پرورده استکبار

سمنان- مشاورعالی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه دروغ گویی ها و بد عهدی آمریکا در توافق های بین الملل از جمله برجام اثبات شده است، گفت: آمریکا به هیچ عهدی پای بند نیست.

بد عهدی آمریکا در دنیا اثبات شده است/ داعش دست پرورده استکبار

 به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در رابطه مواضع ایران هراسی دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا آنچه که در بین سران 193 کشور جهان مطرح کرد چیزی جز دروغ گویی های ترامپ نیست، ابراز داشت: آنچه که رئیس جمهور آمریکا در مقابل جمعیت چند میلیاردی مردم جهان مطرح کرد، نشان می دهد که سیاست مداران غرب در راس آن ها  آمریکا به هیچ یک از قرارداد های بین المللی از جمله برجام که توافق چندین کشور بوده است، پای بند نیستند.

 وی افزود: استکبار جهانی می خواهد ایران هراسی را در دنیا گسترش دهد لذا با خلق داعش و متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم می کوشد تا به اهداف خود دست یابد، که به این هدف شوم خود دست نخواهد یافت.

مشاورعالی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه آمریکا در حالی ایران را حامی تروریست می نامد که خود داعش و گرو های نفاق و تکفیری را در منطقه ایجاد کرده است، ابراز داشت: رد پای حمایت از جنگ طلبی های کشورهای عربی و اعظای کمک های 400 میلیارد دلاری، حمایت آمریکا از رژیم صهونیستی به خود آمریکا منتهی می شود.

صفوی ادامه داد: خود مردم آمریکا هم می دانند که ترامپ احمق ترین رئیس جمهور آمریکا است که با سیاست های خود چیزی جز فلاکت و بدبختی برای آن ها و کل جهان ارزانی نداشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان