کتاب هایی که پاییز امسال به سینما می روند

در سال ۲۰۱۷ آثار ادبی زیادی به سینما راه پیدا کرده اند و در واقع صنعت سینما بیشتر در حوزه آثار اقتباسی وارد شده است که در این جا به چند نمونه از این فیلم های اقتباسی اشاره کرده ام.

کتاب هایی که پاییز امسال به سینما می روند

در سال 2017 آثار ادبی زیادی به سینما راه پیدا کرده اند و در واقع صنعت سینما بیشتر در حوزه آثار اقتباسی وارد شده است که در این جا به چند نمونه از این فیلم های اقتباسی اشاره کرده ام.

فیلم های اقتباسی

” It” آن اثر استیون کینگ

گروهی از بچه ها توسط یک دلقک روانی ترسانده می شوند. دلقکی که از ترس های این کودکان سوءاستفاده می کند. اگر قبل از تماشای این فیلم کتابش را خوانده باشید درباره اتفاقاتی که می افتند نظرات متفاوت تری خواهید داشت.

فیلم های اقتباسی

” The Mountain Between Us” کوهی میان ما اثر چارلز مارتین

داستان چارلز مارتین درباره زن و مردی است که در فرودگاه به مشکل بر می خورند و تصمیم می گیرند با هواپیمای چارتر به مقصد برسند. در میان راه خلبان دچار حمله قلبی می شود و هواپیما سقوط می کند و در ادامه تلاش برای زنده ماندن از سرما… این داستان بی نظیر است و فیلم آن توسط کیت وینسلت و ادریس البا بازی شده است.

فیلم های اقتباسی

” Thank You For Your Servic” به خاطر خدمات شما سپاسگزارم اثر دیوید فینکل

داستان این فیلم بر اساس داستان واقعی سربازانی است که پس از خدمت در عراق درگیر بازگشت به زندگی غیرنظامی هستند. کتاب دیوید فینکل در سال 2013 تاثیرات روانی جنگ را به تصویر می کشد و دربردارنده داستان های دلهره آور، آشفته و در عین حال امیدوار کننده است. با خواندن این کتاب یادتان نرود که دستمال کاغذی حتما کنار خود داشته باشید.

فیلم های اقتباسی

” murder on the orient express ” قتل در قطار سریع السیر شرق اثر آگاتا کریستی

این کتاب جنایی آگاتا کریستی نخستین بار در سال 1934 منتشر شده و داستان قتلی است که در قطار اتفاق افتاده است و تحقیقاتی که در قطار انجام می شود. این کتاب کاملا کلاسیک است و در فیلم اقتباسی آن بازیگرانی چون کنت برانا، پنلوپه کروز، جودی دنچ، جانی دپ و میشل فایفر ایفای نقش کرده اند.

فیلم های اقتباسی

” Wonder” شگفتی اثر آر. جی پالاچیو

در داستان آر. جی پالاچیو “اوگی” پسر 10 ساله ای با نقصی در صورتش است. او پس از سال ها تحصیل در خانه سرانجام در مدرسه ثبت نام می کند و از مشکلاتی که در مدرسه با آن ها مواجه می شود درس های زیادی می گیرد. این داستان فقط برای کودکان نوشته نشده بلکه مناسب سنین بالاتر هم می تواند باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان