ورود دروازه بان سابق فوتبال به دنیای کشتی کچ!

فوتبال دوستان و به ویژه هواداران تیم ملی آلمان به خوبی تیم ویسه را می شناسند. او که در سالهای ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ دروازه بان کایزرسلاترن بود و از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ از دروازه تیم وردربرمن محافظت می کرد، در طول سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲، ۶ بازی ملی برای تیم ملی آلمان برگزار کرد.

  کشتی کج

فوتبال دوستان و به ویژه هواداران تیم ملی آلمان به خوبی تیم ویسه را می شناسند. او که در سالهای 2002 تا 2004 دروازه بان کایزرسلاترن بود و از سال 2006 تا 2012 از دروازه تیم وردربرمن محافظت می کرد، در طول سالهای 2008 تا 2012، 6 بازی ملی برای تیم ملی آلمان برگزار کرد.

ویسه بعد از خداحافظی ازدنیای فوتبال به سراغ کشتی کچ رفت و قرار براین است که روز سه نوامبر اولین مسابقه اش در مسابقات WWE کشتی کچ را در مونیخ برگزار کند. او کارش را در کنار سسارو و شئاموس در ورزشگاه مونیخ آغاز می کند و در مسابقه شش نفره تیمی مردان حضور یافته و همراه با یارانش با بو دالاس و شاینیگ استارز (پریمو و اپیکو) مسابقه می دهند.

ویسه 34 ساله مدتی است که فعالیتش را برای ورود به دنیای کشتی کچ و شرکت در مسابقات WWE آغاز کرده است. خود او درباره مسابقه پیش رویش گفته:« خیلی خوب است که اولین حضورم در WWE در یک نبرد این چنینی خواهد بود. من برای این لحظات به شدت تلاش کرده ام و بی صبرانه منتظر لحظه ورودم به رینگ هستم.»

 ویسه

پل تریپل اچ لوسکه، شخصا از ویسه دعوت کرده بود تا وارد دنیای کشتی کچ شود و او هم این فرصت را رد نکرد. ویسه از چند ماه پیش برنامه تمرینی خاصی را دنبال می کند تا به شرایط آرمانی حضور در این مسابقه برسد. در ماه سپتامبر او به مرکز NXT مربوط به مسابقات WWE در فلوریدا رفت و از آن زمان به بعد برای رسیدن به اندامی ایده آل تمرین می کند. 

تریپل اچ، نایب رئیس اجرایی مسابقات WWE در مورد ویسه گفته:« او به عنوان یک ورزشکار حرفه ای سابق، دقیقا می داند که برای آنکه بتواند بر روی هدفش تمرکز کند به چه چیزهایی نیاز دارد و به هر ترتیبی برای محقق کردن آن تلاش می کند. شب 3 نوامبر شبی تاریخی برای مسابقات کشتی کچ در آلمان خواهد بود.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان