قره گزلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رشد ۹ درصدی پرداخت صدقه در ۵ ماهه نخست امسال

مدیر کمیته امداد شهرستان شهریار گفت:پرداخت صدقات در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

رشد 9 درصدی پرداخت صدقه در 5 ماهه نخست امسالحسین قره گزلی مدیر کمیته امداد شهرستان شهریار در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: میزان کمک های خیران این شهرستان در روز عید قربان 50 میلیون و 987 هزار تومان برآورد شده که گوشت های اهدایی در بسته های یک تا دوکیلوگرمی با اولویت خانواده های ایتام، بیمار و سالمند میان دو هزار و 244 خانواده تحت حمایت توزیع شد.

 وی با اعلام اینکه طی پنج ماهه امسال یک میلیارد و 219 میلیون تومان صدقه در این شهرستان جمع آوری شده است، افزود:69 هزار و 970 خانوار در شهرستان شهریار، مشترک صندوق صدقات کوچک کمیته امداد هستند که این صدقات در سرفصل هایی از جمله درمان، تامین جهیزیه، وام کارگشایی، اشتغال، عمران و مسکن مددجویی، امور فرهنگی و آموزش هزینه شده است.

 قره گزلی با اشاره به اینکه صدقات جمع آوری شده در پنج ماهه امسال در شهرستان شهریار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: ضریب نفوذ صندوق های کوچک صدقات در شهرستان شهریار 33 درصد است، همچنین یک هزار و 823 صندوق متوسط و 21 هزار و 845 صندوق بزرگ در سطح معابر شهرستان وجود دارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان شهریار در پایان خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار این شهرستان می توانند برای دریافت و پرداخت  صندوق صدقه خانگی از طریق سامانه تلفن گویای 7355 و یا از طریق تلفن همراه خود با شماره گیری # 0211*8877* اقدام کنند‌.

جمع آوری یک میلیارد و 219 میلیون تومان صدقه در شهرستان شهریار

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر