ماهان شبکه ایرانیان

نماینده ولی فقیه در کردستان:

هفته دفاع مقدس یادآور درس ایثار، شجاعت و استقامت یک ملت پیروز است

سنندج - نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به جایگاه و ارزش هشت سال دفاع مقدس، گفت: ایام هفته دفاع مقدس یادآور درس ایثار، شجاعت و استقامت یک ملت پیروزی در مقابل دنیای کفر و ظلم است.

هفته دفاع مقدس یادآور درس ایثار، شجاعت و استقامت یک ملت پیروز است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی صبح امروز جمعه در مراسم رژیه یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان اظهار داشت: امسال بهترین اتفاق همزمان شدن ایام هفته دفاع مقدس با آغاز ماه محرم است و این شور حسینی بار دیگر با یکی از هفته های بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همزمان شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در ادامه نهضت حسینی به پیروزی رسید و باید به همزمانی ایام هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم نیز به صورت ویژه توجه کرد، چرا که این انقلاب نیز در راستای دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم و ظالم به پیروزی رسید و این مهم در هشت سال دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمن از هر فرصت و ابزاری برای مقابله با انقلاب استفاده می کرد و امروز نیز آمریکای جنایتکار و فرزند ناخلفش یعنی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه به دنبال مقابله با نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند که البته به حول و قوه الهی تمامی دسیسه های آنها نقش بر آب شده است.

وی گفت: توطئه ها و دسیسه های دشمنان تنها بر علیه انقلاب اسلامی ایران نیست، بلکه آنها با استفاده از تمامی توان خود برای مقابله با دین مبین اسلام و مسلمانان وارد عرصه شده اند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

آیت الله حسین شاهرودی یادآور شد: امروز جنایت های که در کشور میانمار صورت می گیرد با چراغ سبز آمریکا و همپیمانان وی همراه شده و هدف آنها نابودی تمامی مسلمانان است و این توطئه و دسیسه پیش از این در سایر کشورهای اسلامی و مسلمان نیز اجرایی و عملیاتی شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان