ماهان شبکه ایرانیان

هیوندای می‌گوید بنز و بی ام و پول خود را احمقانه خرج می‌کنند!

اگر شما هم فکر می‌کنید که برخی از ویژگی‌های اتومبیل‌های لوکس مثل سیستم‌های تشخیص حرکت دست برای سیستم مالتی مدیا و یا سیستم پخش کننده عطر در فضای داخل کابین یک ویژگی غیرضروری به شمار می‌رود، پس شما هم با "آلبرت بیرمن" مدیر ارشد شرکت خودروسازی "جنسیس" و مدیرعامل سابق بخش M کمپانی خودروسازی BMW هم نظر هستید، زیرا آقای "بیرمن" در سخنرانی خود هنگام رون ...

اگر شما هم فکر می‌کنید که برخی از ویژگی‌های اتومبیل‌های لوکس مثل سیستم‌های تشخیص حرکت دست برای سیستم مالتی مدیا و یا سیستم پخش کننده عطر در فضای داخل کابین یک ویژگی غیرضروری به شمار می‌رود، پس شما هم با "آلبرت بیرمن" مدیر ارشد شرکت خودروسازی "جنسیس" و مدیرعامل سابق بخش M کمپانی خودروسازی BMW هم نظر هستید، زیرا آقای "بیرمن" در سخنرانی خود هنگام رونمایی از خودروی سدان اسپرت "جنسیس G70" عنوان کرد: خودروی جدید ما رقیبی برای خودروسازان آلمانی خواهد بود که دارای امکانات مفید و کاربردی است، اما خودروسازان آلمانی هزینه‌های خود را صرف سیستم‌های کم ارزش و احمقانه می‌کنند.
آقای "آلبرت بیرمن" در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: بسیاری از ویژگی‌های بکار رفته در خودروهای لوکس آلمانی بیهوده و کم ارزش هستند و صرفا جنبه تبلیغات و بازاریابی برای شرکت‌های سازنده دارد تا در رسانه‌های مختلف بر روی آنان مانور دهند. پس خودروسازان آلمانی فقط بار اضافی بر روی دوش خریدار می‌گذارند تا محصولاتشان به فروش برسد.
آقای "آلبرت بیرمن" اضافه کرد: شرکت خودروسازی جنسیس باتوجه به صحبت‌های رییس شرکت هیوندای، تصمیم گرفته است که بر روی ویژگی‌های ساده‌تر و مفیدتر تمرکز کند که می‌تواند برای سال‌های آینده مورد اعتماد و استفاده مشتریان قرار گیرد. زیرا آقای Chung Mong-koo تاکید کرده است که می‌خواهد محصولاتش حتی برای 10 سال آینده درست همانند یک خودروی نو عملکرد مطلوب داشته باشد که در این زمینه پیشرفت‌های بسیار خوبی در کمپانی خودروسازی هیوندای و زیرمجموعه آن یعنی "جنسیس" صورت گرفته است.
در ادامه همچنین آقای "آلبرت بیرمن" در رابطه با تست محصولاتش عنوان کرد: ما برای هر خودرو بیش از 30 هزار کیلومتر تست‌های رانندگی انجام می‌دهیم و سپس آنان را به پیست نوربرگ رینگ آلمان می‌بریم و چیزی حدود 10 هزار کیلومتر دیگر با آن در پیست رانندگی می‌کنیم تا اگر اشکالاتی وجود داشته باشد، آنان را برطرف کنیم. من فکر نمی‌کنیم که شرکت‌های خودروسازی چنین کاری انجام دهند، شاید پورشه یا فراری چنین کاری انجام دهد، اما بسیاری از شرکت‌های خودروسازی محصولاتشان را 5000 یا 8000 کیلومتر و یا حداکثر تا 10 هزار کیلومتر تست می‌کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان