امام جمعه دماوند:

ترامپ یک بار تاریخ معاصر ایران را مطالعه کند

دماوند- امام جمعه دماوند با بیان این که ملت ایران از تهدیدهای ترامپ نخواهد ترسید، گفت: آقای ترامپ یک بار تاریخ معاصر را بخواند و ملت ایران را بشناسد.

ترامپ یک بار تاریخ معاصر ایران را مطالعه کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان دماوند، طی سخنانی به اظهارات ضد ایرانی و ضد برجامی رییس جمهور امریکا اشاره کرد و گفت: این اظهارات بار دیگر، عمق دشمنی های امریکا با ملت و دولت ایران را نشان داد، ترامپ در حمله لفظی علیه تعدادی از کشورها از جمله ایران چیزی کم نگذاشت.

وی اضافه کرد: شدت حملات ترامپ در سخنرانی علیه ایران به حدی بود، که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل را ذوق زده کرد و در توئیتی به زبان عبری، سخنان ترامپ را شجاعانه ترین سخنرانی در سازمان ملل طی 30 سال گذشته دانست.

امام جمعه دماوند با بیان این که ترامپ ایران را مظهر خشونت و هرج و مرج دانست، تاکید کرد: وی از حمایت ایران از حزب الله لبنان و انصار الله یمن و حکومت بشار اسد در سوریه می سوزد و توافق هسته ای را بدترین توافق نامه در طول تاریخ امریکا می داند و از القاب پلید، فاسد یاغی، دیکتاتوری و شریر برای ایران و کره شمالی استفاده کرده و به انتقاد از وضعیت دموکراسی در ایران پرداخت.

فتاح دماوندی گفت: دولت امریکا باید 25 مهرماه گزارش خود در خصوص پایبندی ایران به مفاد برجام به کنگره ارائه کند و اگر پایبندی ایران تایید نشود، کنگره 2 ماه فرصت خواهد داشت که در مورد سرنوشت برجام تصمیم بگیرد، اما مقامات اروپایی، به دور انداختن توافق هسته ای را خطایی بزرگ می دانند.

وی گفت: ملت ایران برای سخنرانی صهیونیسم پسند ترامپ ارزشی قائل نیست، ملت ما از 8 سال جنگ تحمیلی و اوج تحریم ها سربلند خارج شد، آقای ترامپ یک بار تاریخ معاصر را بخواند و ملت ایران را بشناسد و در کوچه های خلوت عربده نکشد، ترامپ باید بداند، ملتی که عاشورا دارد تهدید پذیر نیست، امروز همه گزینه های ما روی میز است و گوش به فرمان رهبر هستیم و از رییس جمهور کشورمان حمایت می کنیم، ملت ایران با ترفندهای قرون وسطایی سران فتنه جوی امریکا بازیچه دست آن ها نخواهد شد.

امام جمعه دماوند گفت: اگر خدای نکرده، امریکا و اسراییل کوچک ترین خطایی کنند، تمام منافع ان ها در سراسر جهان مورد تهدید قرار خواهد گرفت و از دست سپاهیان پر قدرت اسلام، سیلی محکمی خواهند خورد.

خطیب امروز جمعه دماوند سپس به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس، به خوبی یادآوری می کند، که امریکا و عمال آن توانایی ضربه زدن به کشور ما را ندارند، بسیجیان، سپاه، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی و علمداران با غیرت این مرز و بوم ادامه دهنده راه علمدار رشید کربلا هستند و ترسی از تهدیدهای دشمنان ندارند.

وی در ادامه به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: تلاقی ماه محرم با مهرماه، باید سبب کسب معنویت، علم و دانش و معرفت و دوری از گناهان باشد، ماه محرم ماه امر به معروف و نهی از منکر است که با ماه کسب علم و دانش قرین شده است و این بهترین فرصت برای رشد معنوی و علمی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان