ماهان شبکه ایرانیان

۷طلاق گران قیمت در دنیای ورزشکاران- بخش دوم

تعدادی از ورزشکاران دنیا بعد از آنکه به شهرتی بین المللی رسیدند، بابی بند و باری هایی هم در زندگی شخصی شان روبرو شده و فاش شدن رسوایی های اخلاقی آنها باعث از هم پاشیدن خانواده آنها شد

طلاق-ورزشکاران

تعدادی از ورزشکاران دنیا بعد از آنکه به شهرتی بین المللی رسیدند، بابی بند و باری هایی هم در زندگی شخصی شان روبرو شده و فاش شدن رسوایی های اخلاقی آنها باعث از هم پاشیدن خانواده آنها شد. دلیل اکثر جدایی ها در دنیای سلبریتی ها، همین خیانتهاست. در این گزارش دو قسمتی قصد داریم تا 7 طلاق جنجالی در خانواده های ورزشکاران را مورد بررسی قرار دهیم که این جدایی ها هزینه های زیادی را نیز به همراه داشت.این بخش دوم و پایانی گزارش ماست:

طلاق-ورزشکاران

3- لانس آرمسترانگ:

این دوچرخه سوار سرشناس و جنجالی که 45 ساله و آمریکایی است، در سال 1997 کریستین ریچارد، همسر سابقش را دید و آنها درسال 1998 با هم ازدواج کردند و سه فرزند دارند. این زوج در سال 2003 از هم جدا شدند و گفته می شد که لانس برای آنکه زودتر از همسرش جدا شده و با شریل کروو رفت و آمد کند، مبلغ 14 میلیون دلار به همسرش پرداخت کرد. کمی بعد از جدایی آرمسترانگ و همسرش، او در سپتامبر2005 با شریل نامزد کرد و بعد از گذشت کمتر از 6 ماه آنها از هم جدا شدند.

طلاق-ورزشکاران

4- شکیل اونیل:

بسکتبالیست سرشناس آمریکایی هم به خاطر جدایی از همسرش شائونی اونیل مجبور شد تا مبلغ زیادی هزینه کند. این زوج در سال 2002 باهم ازدواج کردند و 4 فرزند دارد. در سال2007 شائونی فرم هایی برای جدایی از همسرش را پر کرد و کمی بعد اعلام کرد که از تصمیمش صرفنظر کرده. اما 2 سال بعد او دوباره پروسه جدایی از همسرش را طی کرد و کمی بعد شکیل اونیل و همسرش از هم جدا شدند. اندکی بعد شکیل اونیل رفت و آمدش را با نیکول هوپز الکساندر آغاز کرد.

طلاق-ورزشکاران

5- دواین وید:

پروسه جدایی دواین وید، بسکتبالیست سرشناس NBA و باشگاه میامی هیت از همسرش، پروسه ای طولانی و جنجالی بود. وید در سال 2002 با همسرش سیوواگن فونچس ازدواج کرد و در سال 2007 این دو درخواست جدایی دادند و در سال 2010 بعد از جنجالی طولانی نهایتا از هم جدا شدند. طبق توافق، وید به همسرش5 میلیون دلار و یک خانه داد و توافق کردند تا سالانه مبلغ 300 هزار دلار نیز به او بپردازد.

طلاق-ورزشکاران

6- مایک تایسون:

این بوکسور آمریکایی سه بار ازدواج کرده و هفت فرزند دارد. اولین همسر او روبین گیونز بود که آنها تنها یک سال با هم زندگی کردند و بعد از یک سال از هم جدا شدند و تایسون برای این جدایی 10 میلیون دلار به همسرش پرداخت کرد. خانم گیونز در صحبتهایی اعلام کرد که تایسون او را کتک می زده و  شکنجه می کرده و از او سوء استفاده می کرده است.

طلاق ورزشکاران

7- تیری آنری:

این فوتبالیست سرشناس فرانسوی در سال 2003 با نیکول کلیر مری، مدل سرشناس انگلیسی ازداج کرد و در سال 2005 دختر این زوج به دنیا آمد. اندکی بعد از انتقال تیری آنری به باشگاه بارسلونا (درسال 2007) صحبتهایی در مورد جدایی احتمالی این زوج مطرح شد و در سال 2008 این اتفاق رخ داد. آنری در آن زمان مجبور شد تا 9 میلیون یورو به همسرش پرداخت کند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان