حقه‌هایی برای دوام بیشتر آرایش روی صورتتان

بارها برای همه ما پیش آمده که در خیابان، رطوبت هوا، باران و باد و طوفان آرایش چهره ما را برهم ریخته. دراین مواقع ازخودتان می‌پرسید که چه کار باید کرد؟ ما دراین گزارش قصد داریم راهکارهایی را به شما بیاموزیم که با پیاده سازی آنها دوام آرایشتان را بیشتر کرده و در باد و طوفان هم لطمه‌ای به آرایش صورتتان وارد نشود.

 میکاپ

بارها برای همه ما پیش آمده که در خیابان، رطوبت هوا، باران و باد و طوفان آرایش چهره ما را برهم ریخته. دراین مواقع ازخودتان می‌پرسید که چه کار باید کرد؟ ما دراین گزارش قصد داریم راهکارهایی را به شما بیاموزیم که با پیاده سازی آنها دوام آرایشتان را بیشتر کرده و در باد و طوفان هم لطمه‌ای به آرایش صورتتان وارد نشود.

البته تکیه و تاکید ما بر این است که آرایشی طبیعی داشته باشید و از همین رو راهکارهایی را توصیه می‌کنیم که علاوه بر دوام بالای آرایشتان، بتوانید چهره‌ای طبیعی داشته باشید. این طور فکر نکنید که انجام یک آرایش بادوام در حقیقت آپولو هوا کردن است. فقط باید لوازم آرایش مناسب این کار را داشته باشید و درست از آنها استفاده کنید. بدین ترتیب اصلا نباید نگران آب شدن و ریختن آرایشتان در هوای مرطوب یا بارانی شوید.

*پرایم:

اگر می‌خواهید آرایشتان دوام زیادی داشته باشد، استفاده از پرایم یک نکته اساسی است. حتی اگر قصد استفاده از فاوندیشن را ندارید و فقط از کرم BB استفاده می‌کنید، باید یک لایه پرایم زیر کرم BB‌تان بر روی پوست صورتتان بمالید تا دوام آرایش شما را بیشتر کند. حتی اگر از هیچ محصولی روی پوستتان استفاده نمی‌کنید هم استفاده از پرایم به شما کمک می‌کند تا پوست ایده‌آل و زیبایی داشته باشید.

میکاپ

*کرم BB:

به جای استفاده از فاوندیشن‌های سنگین که خیلی وقت‌ها با گذر زمان، پوست صورتتان فرمی کیکی به خود می‌گیرد، شما می‌توانید به سراغ فاوندیشن‌های سبک‌تر بروید و یا حتی فقط از کرم BB استفاده کنید. یکی از امتیازات کرم BB این است که چندکاره هستند و علاوه بر کاور کردن خوب پوست و رطوبت رسانی، SPF بالایی نیز دارند ولوسیونهای محافظی در مقابل تابش اشعه خورشید به حساب می‌آیند. ما هرگز نباید SPF کرمها را نادیده بگیریم؛ حتی در روزهای بادی و بارانی؛ چرا که در این روزها، قدرت اشعه UV به مراتب بیشتر از روزهای عادی هستند. 

*خط چشم:

در هنگام خرید خط چشم، باید به سراغ خط چشمهایی بروید که قوی‌ترین فرمولهای واترپروف را دارا هستند. مدادهای چشم خیلی سریع و در پی برخورد رطوبت یا چربی آب می‌شوند و اطرافشان را سیاه می‌کنند. پس باید از مدادهای چشم دوری کرد. بهتر این است که به سراغ یک مایع خط چشم واترپروف بروید. خط چشمی کاملا نازک بکشید. به نحوی که حتی خط چشم شما دیده نشود و انگار که مژه‌های شما به صورت طبیعی پررنگ و پرتراکم است. انگار نه انگار که خط چشم کشیده‌اید.

*ریمل:

قانون بالا را در مورد ریمل نیز دنبال کنید. ریملی با فرمول واترپروف خریداری کنید. ریمل باعث درشت‌تر به نظر رسیدن چشمان شما و قبراقتر شدن چهره‌تان می‌شود.

میکاپ

*رژگونه:

رژ گونه‌های پودری خیلی سریع و در اثر تماس با باد و باران پاک می‌شوند. پس بهتر این است که به سراغ رژگونه‌های کرمی بروید. رژگونه‌های کرمی، ظاهر طبیعی تری هم دارند وبرق زیبایی به چهره شما می‌دهند.

*رژلبهای مات:

برای داشتن یک آرایش بادوام بهتر این است که از برق لب و یا رژلبهای کرمی و مایع دوری کنید. چون آنها خیلی زود پاک می‌شوند. بهتر این است که از رژلبهای مات و جامد استفاده کنید.

*پودر فیکس کننده:

شما می‌توانید با استفاده از پودر فیکس کننده، آرایشتان را ست و فیکس کنید. این پودرها، باعث می‌شوند تا دوام آرایش شما به مراتب بیشتر از قبل شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر