چند راهکار ساده برای تعمیر ظرف شکسته رژ گونه یا سایه

همه ما خانم‌ها در این شرایط غم‌انگیز قرار گرفته‌ایم که ظرف سایه یا رژ گونه مورد علاقه‌مان خرد شده است و حالا دارد تمام کیف لوازم آرایش را آلوده می‌کند

میکاپ

همه ما خانم‌ها در این شرایط غم‌انگیز قرار گرفته‌ایم که ظرف سایه یا رژ گونه مورد علاقه‌مان خرد شده است و حالا دارد تمام کیف لوازم آرایش را آلوده می‌کند. احتمالاً بعد از این رخداد ناخوشایند به دور انداختن آن فکر می‌کنیم، یا مجبوریم آن را همیشه در خانه و کشوی لوازم آرایش‌مان بگذاریم تا دوباره همه‌جا از گرد آن کثیف نشود؛ اما در این مقاله به شما می‌گوییم، تعمیر کردن آن‌ها آسان‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید.

راه تعمیر کردن رژ گونه، سایه یا هر لوازم آرایش دیگری که به صورت پودر فشرده است، این است که اول آن را با پشت یک قاشق فلزی حسابی بکوبید تا کاملاً از هم باز شود، سپس کمی الکل به آن اضافه کنید و هم بزنید تا حالت خمیری شکل پیدا کند. در نهایت خمیر را به ظرف خودش بازگردانید و با پشت قاشق به آن فرم بدهید تا سطح صافی پیدا کند. یک شب تا صبح درب ظرف را باز بگذارید تا خشک شود. صبح روز بعد، رژ گونه سالم شما آماده استفاده است.

پیشنهاد دیگر به جای ریختن الکل این است که مثل قبل آن را کاملاً پودر کنید و بعد از یک اسپری به جای الکل مایع استفاده کنید. مزیت این کار نسبت به روش قبل در این است که کارتان راحت‌تر است و محیطی که در آن کار می‌کنید، کم‌تر آلوده می‌شود و در ضمن می‌توانید مطمئن باشید که الکل را بیش از حد داخل پودر نمی‌ریزید (احتمالاً برای این کار پنج بار فشار دادن پمپ اسپری کافی است). اسپری الکل خیلی زود تبخیر می‌شود و در کم‌ترین زمان می‌توانید از رژ گونه احیاء شده خود استفاده کنید.

میکاپ

اما آسان‌تر از هر دو راهکار بالا، این است که رژ گونه یا سایه شکسته شده را بعد از پودر کردن کامل در یک ظرف جدید که درب آن به خوبی بسته می‌شود بریزید. این ظرف‌ها معمولاً راحت در همه فروشگاه‌ها پیدا می‌شوند و ارزان قیمت هستند. با این کار دیگر نگران رنگی و کثیف شدن کیف‌تان نخواهید بود و می‌توانید آن ظرف کوچک را به راحتی همراه خود داشته باشید.

در ضمن، پودر رژ گونه را می‌توانید به عنوان سایه چشم یا زیرساز رژ لب‌تان هم استفاده کنید. زمانی که پودر را به لب خود می‌زنید، یادتان باشد که قرار نیست مانند رژ لب عمل کند، با این کار تنها سایه صورتی رنگ ملایمی ‌روی لب‌های شما ایجاد می‌شود و اگر روی آن رژ لب بزنید، رژ لب شما ماندگاری بیش‌تری خواهد داشت. در صورتی که سایه ایجاد شده برای رنگ دادن به لب کافی است، با زدن کمی ‌برق یا چرب‌کننده مخصوص لب، مات بودن پودر را به رنگی درخشان تبدیل کنید.

از این به بعد با دیدن ظرف شکسته رژ گونه به جای ناراحتی، از داشتن یک رژ گونه دو منظوره لذت ببرید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر