ماهان شبکه ایرانیان

استراحتگاهی آرام بخش و دنج

این سوئیت لوکس و زیبا مخصوص مهمانان طراحی شده است و یک مکان دنج و امن و در عین حال راحت است. طراح داخلی این سوئیت، کاری کرده است که همه چیز هم راحت باشد و هم کاملا مجلل و لوکس.

استراحتگاهی آرام بخش و دنج

آذین نعمتی، دانشجوی معماری

در این سوئیت نسبتا بزرگ که البته بی‌شباهت به هتل‌های لوکس و مجلل نیست راحتی و آسایش موج می‌زند. همه چیز دم دست است از مبلمان لوکس و فضای نرم برای نشستن و استراحت کردن گرفته تا یک میز که سبک‌ میزهای قدیمی است با برخی وسایل آنتیک قدیمی مثل میز بزرگی که در پایین تخت است. این اتاق خواب دلنشین با یک لایه از رنگ‌های کرم و عاجی تزئین و طراحی شده است.


این سوئیت لوکس و زیبا مخصوص مهمانان طراحی شده است و یک مکان دنج و امن و در عین حال راحت است. طراح داخلی این سوئیت، کاری کرده است که همه چیز هم راحت باشد و هم کاملا مجلل و لوکس. راحت‌ترین بخش سوئیت، رنگ کرم و عاجی دارد. برای آنکه حالت آرامش‌بخش اتاق حفظ شود، او از پوشش مناسب برای کف اتاق و پرده‌های نسبتا ضخیم که نور کمرنگی از فضای بیرون از اتاق را به داخل ساطع می‌کند، استفاده کرده است. همچنین پشت پرده کم‌رنگ از نوعی پرده حصیری استفاده شده است تا راحت‌تر نور را کنترل کند.در اطراف تختخواب، میزهایی قرار دارند که شکل و حالت باز دارند و برای قرار دادن برخی وسائل تزئینی و دکوری بسیار مناسب هستند. حتی می‌توانید مجلات و یا کتاب‌هایی که قصد مطالعه‌شان را دارید، در آنجا بگذارید.

روی میز کنار تختخواب، آباژور کرم رنگ ساده‌ای به چشم می‌خورد که با تمام وسایل اتاق هماهنگی دارد. در گوشه‌ها و جاهای مختلف اتاق وسایل دکوری مختلف دیده می‌شود و طراحی اتاق به گونه‌ای است که برای استراحت کردن و نشستن هیچ کم ندارد. یک بخش ایده‌آل نیز برای نوشتن و مطالعه کردن طراحی شده که میز مطالعه و صندلی مناسب دارد. دو صندلی راحت مبله که وسط‌شان یک میز کوچک با پایه‌های موج‌دار و بلند است و روی میز نیز گلدان زیبایی قرار داده شده است وجود دارد. همچنین یک صندلی دیگر که شکلی بسیار شیک دارد، برای افزایش موقعیت‌های مناسب برای نشستن و استراحت کردن ‌در نزدیکی تختخواب قرار دارد.تختخواب به شکل زیبایی مبله شده است و چیزی شبیه به تخت‌خواب هتل‌های شیک و لوکس است.

لحاف (روتختی) به کار رفته از جنس ابریشم است و بافت زیبایی دارد. دورتادور تخت‌خواب و قسمت بالایی آن به صورت یک شکل و یک رنگ مبله شده و باز هم از رنگ‌های خنثی بیشتر استفاده شده است.یک میز پایه بلند موج‌دار در بین دو مبل راحتی نسبتاً سنگین قرار گرفته است. این مبل‌ها به ایجاد تناسب بیشتر در اتاق افزوده‌اند.یک کمد بلند مشکی که شکل و حالت خاص دارد، در یک گوشه اتاق قرار دارد و رنگ آن مخالف رنگ‌های ملایم و خنثی به کار رفته در اتاق است.یک میز قدیمی در یک طرف تخت و یک میز دیگر در طرف دیگرش قرار دارد. روی هر کدام یک آباژور ساده و کوچک است و تعدادی قاب عکس کوچک از عکس‌های خانوادگی روی آن قرار دارد. این بخش از طراحی اتاق آن را راحت‌تر کرده است.رزهای باغچه‌ای که در یک ظرف نقره بر روی میز قرار دارد، به اتاق رنگ و بوی متفاوتی بخشیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان