درویش: دایی چقدر سعه‌صدر نشان دهد/ اختلاس یک خانم از باشگاه صحت ندارد

مدیرعامل سایپا می‌گوید هیچ مربی مثل علی دایی نمی‌توانست مقابل ناداوری‌ها سعه صدر نشان دهد.

درویش: دایی چقدر سعه‌صدر نشان دهد/ اختلاس یک خانم از باشگاه صحت ندارد

به‌ گزارش ‌ایسنا، رضا درویش  درباره اعتراض سایپا به داوری دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی جم، اظهار کرد: همه دیدند که تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و فرصتی برای بازیکنان پارس جنوبی ایجاد نشد. در ‌دقیقه 93 داور پنالتی‌ به نفع پارس جنوبی گرفت که به زعم تمامی کارشناسان پنالتی‌ صورت نگرفت. این پنالتی‌ یک پیروزی مسلم را از ما گرفت.

او افزود: ما قبول داریم که اشتباه‌های داوری جزیی از فوتبال است اما نمی‌دانم چگونه است که همه اشتباه‌ها به ضرر تیم ماست. در دیدار مقابل اکسین یک پنالتی‌ به نفع ما نگرفتند تا در نهایت ما آن دیدار را شکست بخوریم. در بازی با پدیده یک پنالتی‌ گرفته شد که پنالتی‌ نبود و آفساید به ضرر ما گرفته شد که آن هم آفساید نبود. این اشتباه‌ها روند کاری تیم ما را تغییر می‌دهد. بازیکنان جوان زمانی که با یک گل جلو می‌افتند شور و اشتیاق زیادی در بازی‌شان ایجاد می‌شود. با ابتر شدن این امتیاز فاصله ما با صدر جدول رده‌بندی زیاد شد. اگر به عنوان برنده به بازی دیگر می‌رفتیم بازیکنان با روحیه بیش‌تری راهی میدان می‌شدند. این سخت است که دایی هر دفعه روحیه بازیکنان را بازیابی کند.

مدیرعامل سایپا با بیان این که دایی مقابل همه اشتباه‌های داوری به جز صحنه آخر با سعه صدر رفتار کرد، گفت‌: مگر تحمل یک مربی چقدر است؟ هیچ مربی اگر این تعداد سوت علیه تیمش زده می‌شد تا این حد کوتاه نمی‌آمد. امیدوارم کمیته‌ داوران و دپارتمان داوری به شکلی اداره شوند که چنین امتیازاتی از تیم‌ها گرفته نشود.

درویش در پاسخ به این سوال که در فدراسیون فوتبال با چه کسی ملاقات کرده است؟ گفت‌: قصد داشتم با اصفهانیان صحبت کنم که در سفر بود. نزد ساکت رفتم و او قول داد تا با اصفهانیان جلسه‌ای برای آنالیز داوری بازی ما مقابل پارس جنوبی برگزار کند.

او درباره خبری مبنی بر اختلاس یک خانم از باشگاه سایپا که این خبر توسط چند فرد نزدیک به این باشگاه تایید شده، تصریح کرد: ما چنین اختلاسی نداشته‌ایم. تنها در یک نامه‌ای دست برده شده بود که آن هم توسط یک خانم نبود. این مساله را ما از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم. جالب این است که مبلغ جا به جا شده بزرگ نبوده. در این شهر مبالغ زیادی دزدی می‌شود اما کسی انعکاس نمی‌دهد. با این حال ما از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم. این اتفاق حتی ربطی به باشگاه هم نداشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر