ماهان شبکه ایرانیان

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را نواخت

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی امروز اول مهر ۹۶ زنگ آغاز سال تحصیلی را نواخت.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را نواخت

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی،  علی اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی با تبریک شروع سال تحصیلی جدید ضمن ادای احترام به شهدای دفاع مقدس گفت: دفاع‌مقدس یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های کشور در طول تاریخ و مظهر جان‌فشانی شهیدان بود.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با تسلیت ایام محرم گفت: اکنون که دوره تحصیلی جدیدی را شروع کردید، موفقیت‌های بزرگی کسب کنید و در سایه توان‌های علمی شما در آینده شاهد کشوری پیشرفته‌تر باشیم و کشور از توان‌های علمی شما بهره ببرد و شما آینده خوبی برای خود و جامعه‌ خود رقم بزنید.

او افزود: در گذشته کشورها راه پیشرفت را مبتنی بر قدرت نظامی می‌دانستند اما امروزه همه جهان به این اذعان دارند که قدرت هر کشوری مبتنی بر علم و پیشرفت‌های علمی آن کشور است.

معاون رئیس‌جمهوری تصریح کرد: هر کشوری که توانسته به علم بیشتری دست پیدا کند قدرتمندتر و آبادتر شده است. شک نداریم اگر جامعه می‌خواهد در دنیای امروز پیشرفت کند باید قدرتمند باشد. انشاءالله با تلاش‌های علمی شما در آینده کشور ما پیشرفته تر و مبتنی بر علم و پیشرفت‌های علمی باشد.

او با بیان اینکه ایران یک قدرت بزرگ علمی در منطقه است گفت: پیشرفت‌های هسته‌ای مظهر بروز پیشرفت‌های ما در علوم پایه است. علوم هسته‌ای همه رشته‌های علوم پایه را درگیر خود کرده است. در زمینه پزشکی نیز کشور پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته و جزو کشورهای برتر در حوزه پزشکی هستیم.

مونسان با بیان اینکه مدرسه کانون دستیابی به علم است افزود: در مدرسه اولین تجربه برخورد با اجتماع اتفاق می‌افتد. باید با آموزش‌ها، پرورش‌ها و تجربه‌هایی که در مدرسه کسب می‌کنید بتوانید آینده خوبی را در اجتماع رقم بزنید و از کجی‌ها و بدی‌ها دوری کنید و در مسیر درست انسانی تبدیل به فردی عالم و متقی شوید.

او خاطرنشان کرد: امروز زنان ما روزبه‌روز مراحل تحول را طی می‌کنند و در عرصه‌های مدیریتی حضور پررنگ تری دارند. در آینده نیز زنان کشور نقش‌های مهم‌تری را در جامعه بر عهده خواهند گرفت تا کشور و جامعه در سایه موفقیت شما پیشرفته‌تر و آبادتر شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان