ماهان شبکه ایرانیان

گزارش میزان از سینمای هالیوود؛

"ترانه به ترانه" تازه ترین اثر کارگردان "درخت زندگی" / حضور ۱۰ بازیگر برتر هالیوود در فیلم "ترنس مالیک"+عکس

در این فیلم موزیکال ستارگانی همچون رایان گاسلینگ، کریستین بیل، کیت بلانشت، رونی مارا، ناتالی پورتمن، هیلی بنت، وال کیلمر، بنیسیو دل تورو و مایکل فاسبندر ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "ترانه به ترانه" به کارگردانی "ترنس مالیک" 17 مارس 2017 به اکران عموم در خواهد آمد.


 
این فیلم درامی امریکایی با فضایی موزیکال است که نویسندگی آن را نیز "ترنس مالیک" بر عهده دارد. در ابتدا قرار بود "مالیک" این اثر را با نام "بی وزنی" روانه بازار کند اما حالا و با توجه به پایان مراحل پس از تولید نام فیلم عوض شده است.

در این فیلم موزیکال ستارگانی همچون رایان گاسلینگ، کریستین بیل، کیت بلانشت، رونی مارا، ناتالی پورتمن، هیلی بنت، وال کیلمر، بنیسیو دل تورو، هالی هانتر و مایکل فاسبندر ایفای نقش می‌کنند که از میان این بازیگران، ناتالی پورتمن، کیت بلانشت، رایان گاسلینگ و رونی مارا از بخت های اصلی اسکار 2017 محسوب می شوند.


 
"ترانه به ترانه" داستانی دارماتیک و عاشقانه میان یک زن و مرد روایت می کند که زندگی شان با حسادت، وسواس و در آخر با خیانت دچار فروپاشی می شود.
 
"ترنس مالیک" یکی از مشهورترین سینماگران امریکا بوده که آخرین فیلم وی یعنی "سفر زمان" به زودی اکران عموم خواهد داشت. وی برای نویسندگی و کارگردانی فیلم "درخت زندگی" توانست نخل طلای کن برای بهترین کارگردانی را از آن خود نماید.


 
این فیلم با وجود کارگردانی وی و حضور 10 تن از ستارگان سینمای جهان به یکی از شانس های اصلی جشنواره های معتبر جهانی برای کسب جوایز بهترین فیلم و کارگردانی ذر سال آینده مبدل شده است.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان