معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سمنان خبرداد

آغاز پخش برنامه «هنجار» از سیمای مرکز استان سمنان

معاون اجتماعی و پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری کل استان سمنان از پخش برنامه مشارکتی تولید شده توسط سیمای مرکز استان با همکاری این معاونت از روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از  روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، علی دارینی  از آغاز پخش برنامه «هنجار» از سیمای مرکز استان سمنان با همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان خبرداد.

وی گفت: در این برنامه تلاش شده است تا در موضوعات این برنامه  به 4 عنوان آسیب های اجتماعی مورد دغدغه مقام معظم رهبری و همچنین عناوین اتهام و خواسته های فراگیر در استان سمنان از جمله تصادف، طلاق، توهین، مواد مخدر و قاچاق کالا ، سرقت، کلاهبرداری و حجاب پرداخته شود.

دارینی افزود: برنامه هنجار در 8 قسمت و با استفاده از 16 کارشناس قضایی و تخصصی مرتبط با موضوع مورد اشاره درهر برنامه تولید شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری کل استان سمنان مدت زمان پخش این برنامه را 15 دقیقه و زمان پخش آن را در روزهای دوشنبه و چهارشنبه بعد از خبر ساعت 20 و از شبکه ی استانی مرکز سمنان اعلام کرد.

وی ضمن دعوت از خانواده ها جهت دیدن این برنامه ها گفت: برنامه های پخش شده دارای بازپخش و با محوریت پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی ساخته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان