ماهان شبکه ایرانیان

۲ضعف اساسی ایران در نمایشگاه‌های گردشگری

به اعتقاد مسوول اجرایی غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا، نداشتن شعار گردشگری و نیز عدم استفاده از دانش و تکنولوژی در این صنعت، ضعف اساسی حضور ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری است

به اعتقاد مسوول اجرایی غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا، نداشتن شعار گردشگری و نیز عدم استفاده از دانش و تکنولوژی در این صنعت، ضعف اساسی حضور ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری است. به گزارش «ایرنا»، عبدالله عباس‏زاده داشتن یک برنامه کلان پنج ساله برای حضور ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی با پیش‏بینی‏ اهداف مشخص را از راهکارهای‏ بهبود غرفه ایران در دوره‌های آینده نمایشگاه برشمرد و تاکید کرد: «حضور مقامی که بتواند خبرنگاران را در قالب تورهای معرفی‏ ایران جذب کند، بسیار موثر خواهد بود.» او راهکار دیگر را بهبود استفاده علمی‏ از نمایشگاه‌ها دانست و تصریح کرد: «متاسفانه از تکنولوژی این نمایشگاه‌ها استفاده علمی‏ نمی‌شود. این در حالی است که ما باید در شبکه‌های مجازی نمایشگاه‌ها مانند وب‌سایت و همچنین در نشست‌های تخصصی شرکت کنیم.» این کارشناس همچنین اظهار کرد: «شرکت‌های گردشگری باید مسیرها و مقاصد جدیدی را در ایران معرفی‏ کنند.»

2ضعف اساسی ایران در نمایشگاه‌های گردشگری

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان