فرمانده پایگاه نهم شکاری؛

نیروی هوایی توانایی زمین گیر کردن دشمن در هرجایی را دارد

میناب - فرمانده پایگاه نهم شکاری نیروی هوایی گفت: نیروی هوایی توانایی مقابله و زمین گیر کردن دشمن را در هر جایی دارد.

نیروی هوایی توانایی زمین گیر کردن دشمن در هرجایی را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، امیرسخاوت عشایری صبح سه شنبه در بازدید از نمایشگاه استانی دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: نقش نیروی هوایی  طی جنگ هشت ساله دفاع مقدس بی  بدیل بوده واین نیرو با حضور خود در جنگ توانسته است ضربات محلکی را به دشمن وارد کند.

عشایری گفت: نیروی هوای با حضور مقتدرانه خود در جنگ ودر حدود  سه تا ششم ماهه اول جنگ تحمیلی توانست از آن  هیبت دشمن وحجمه ای که بر کشور وارد شده بود بکاهد ودر مقابله از ورود شمن  برای تصرف خوزستان وبعد از آن تهران جلوگیری کند.

فرمانده پایگاه نهم شکاری بیان داشت: بعد از آنکه نیروی هوایی از ورود دشمن به خاک کشورجلوگیری وضربات مهلکی را به آنها وارد کرد ونمی توانست شکست خود را ببیند به طرفند میانه جگری روی آورده بود که ما قصد ورود به خاک ایران را نداشته ایم درصورتی که دشمن اعلام داشته  که در کمتریک هفته خوزستان وتهران را اشغال خواهیم کرد.

عشایری گفت: این در حالی بودکه در زمان جنگ کشور ایران با امکانات محدود وارد جنگ شده وبا همین امکانات توانست به دشمن آسیب های جدی وارد کند.

عشایری عنوان کرد: نیروی هوایی یکی از نیروهایی بود که از همان ابتدای انقلاب اسلامی وقبل از هر نیرویی دیگر دست ولایت با امام «ره»وانقلاب داد وسبب شد تا هیمنه رژیم شاهنشاهی از هم بپاشد و با اثبات ولایت مداری به امام «ره»در جنگ تحمیلی هم  حضوری فعال داشته  ومانع از تحرکات دشمن شد.

فرمانده پایگاه نهم شکاری بیان داشت: نیروی هوایی کشورنسبت به زمان جنگ وانقلاب بسیار وسیعتر و مجهز تر شده و این امادگی را دارد که  دشمن را در هر جایی زمین گیر و از پا در آورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر