علیخانی مطرح کرد؛

شهرداری به ۱۳۵ هزار کارمند خود چقدر حقوق می دهد؟

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: حقوق کارمندان شهرداری تهران و میزان بودجه ای که صرف این امر می شود مشخص نیست از این رو شهرداری باید نسبت به ارائه گزارش دقیق اقدام کند.

پرداخت ماهانه 540 میلیارد تومان حقوق از سوی شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: بر اساس آمار، کارمندان شهرداری در مجموع، ماهیانه 540 میلیارد تومان حقوق دریافت می کنند.

وی افزود: اطلاعات ضد و نقیضی از فیش های حقوقی کارمندان شهرداری تهران ، منتشر می شود و شهرداری تهران باید در خصوص این مسأله رفع ابهام کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: اگر میانگین حقوق پرداختی به هر یک از کارمندان شهرداری را 4 میلیون تومان محاسبه کنیم، شهرداری در مجموع ماهیانه 540 میلیارد تومان به کارمندان خود حقوق پرداخت می کند.

علیخانی اضافه کرد: بر اساس برخی از آمارها 16 سال پیش شهرداری تهران، در مجموع 25 هزار کارمند داشت و در حال حاضر 135 هزار نفر، مشغول به کار هستند و حقوق دریافت می کنند.

وی افزود: هنوز در زمینه پرداخت حقوق کارمندان شهرداری، آمار دقیقی وجود ندارد و از شهرداری تهران می خواهیم آمار واقعی را از وضعیت فعلی به شورای پنجم اعلام کند.

شهرداری تهران چند کارمند دارد؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان