ماهان شبکه ایرانیان

روشی ساده برای داشتن لب‌هایی برجسته و پُر

داشتن لب‌های برجسته‌تر، بعضی‌ها را وسوسه می‌کند که مدام هوای داخل یک بطری را بمکند (با انجام این کار برای چند دقیقه خون درون لب‌ها جمع شده و برای چند ساعتی لب شما برجسته‌تر از حالت طبیعی خود به نظر می‌رسد) یا حتی به عمل جراحی و تزریق دست بزنند، ولی کسانی که نمی‌خواهند زیبایی خود را به خطر بیندازند و ریسک کنند، یا حتی ممکن است از این کار بترسند، رو ...

 لب

داشتن لب‌های برجسته‌تر، بعضی‌ها را وسوسه می‌کند که مدام هوای داخل یک بطری را بمکند (با انجام این کار برای چند دقیقه خون درون لب‌ها جمع شده و برای چند ساعتی لب شما برجسته‌تر از حالت طبیعی خود به نظر می‌رسد) یا حتی به عمل جراحی و تزریق دست بزنند، ولی کسانی که نمی‌خواهند زیبایی خود را به خطر بیندازند و ریسک کنند، یا حتی ممکن است از این کار بترسند، روش‌های کم دردسری نیز وجود دارد. 

ابتدا به یاد داشته باشید، دندان‌های خود را به سفیدترین حالت ممکن دربیاورید، چرا که هر چقدر دندان‌ها زردتر باشند، برجستگی لب‌ها کمتر جلوه می‌کند و این زردی، لب‌ها را طوری نشان می‌دهد که انگار به داخل کشیده شده‌اند، در حالی که دندان‌های سفید، لب‌ها را پرتر و برجسته‌تر نشان می‌دهند.

لب

برای برجسته کردن لب‌های‌تان گام‌های زیر را آهسته بردارید؛

1. برای شروع، از خط لب‌هایی با زمینه رنگی قهوه‌ای یا رنگ پوست که ترجیحاً یک پرده از رنگ پوست لب‌تان تیره‌تر باشد، استفاده کنید و یک خط لب عادی دور لب بکشید.

2. در مرحله بعد، سه خط عمودی روی لب پایین بکشید،‌ یکی وسط و دو تا در کناره‌هایش. فاصله خط‌های ایجاد شده در لب پایین باید به صورتی باشد که لب را به چهار قسمت مساوی تقسیم کند. همین کار را روی لب بالا انجام دهید، ولی فقط با دو خط اریب. سپس هر بخش ایجاد شده روی لب‌ها را با استفاده از رژ لب رنگ پوست، پر کنید.

3. در آخر، در وسط لب‌ها مقداری براق‌کننده بمالید و با یک برس آن را پخش کنید.

نکته:

اگر دوست دارید از رژ لب پررنگ‌تری استفاده کنید، باید خط‌هایی که روی لب ایجاد می‌کنید از رژ لب شما تیره‌تر باشند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان