انتقاد فرماندار ویژه شهرستان ری از بی تفاوتی شورا نسبت به مشکلات ری

فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن انتقاد از عدم احساس مسئولیت شورای شهر تهران نسبت به حل مسائل اجتماعی و شهریِ ری افزود: بی توجهی این نهاد به مشکلات شهرستان ری یکی از موانع توسعه این شهرستان است.

انتقاد فرماندار ویژه شهرستان ری از بی تفاوتی شورا نسبت به مشکلات ری

هدایت الله جمالی پور در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: متاسفانه شورای شهر موجودیت خود را متعلق به تهران می‌داند و ریاست محترم شورا به رغم پیگیری های متعددی که از جانب فرمانداری و حتی از سوی شخص وزیر محترم کشور انجام شد، با برگزاری جلسه شورا در ری برای بررسی مشکلات و معضلات این شهر، مخالفت می کند.


وی همچنین نبود شورای شهر در ری را دلیل بر زمین ماندن برخی از مشکلات این شهر و کندیِ روند حل آنها دانست و تاکید کرد: یکی از مشکلات اساسی که در ری وجود دارد این است که این شهر، شورای شهرِ مخصوص به خود ندارد، رئیس شورای شهر تهران نیز این شورا را متعلق به تهران می داند، به همین دلیل در تلاشیم تا در انتخابات دوره آینده شورای شهر، بتوانیم این مسئله را به گونه ای حل کنیم تا حق مردم ری نیز محفوظ بماند. به رغم درخواست ها و گذشت حدود چهار سال از دوره چهارم هیچ جلسه ای برای رسیدگی به مشکلات در ری تشکیل نشده است.


معاون استاندار تهران به افتتاح 53 پروژه عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان این تعداد پروژه را افتتاح کردیم که اگر بخش وام ها را نیز در نظر بگیریم، این رقم به چیزی در حدود 180 میلیون تومان خواهد رسید.


وی ادامه داد: آسفالت و لکه گیری خیابان ها به ویژه در اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی نیز از جمله خواسته‌های به حق مردم است که به دلیل این که شهر ری شورای شهر ندارد و شورای موجود نیز اهتمامی به حل مشکلات این شهر ندارد، بر زمین مانده است اما با این حال همکارانم در فرمانداری تمهیدات لازم در این خصوص را اندیشیده اند و امیدوارم در سال 96 این مشکل مردم به طور کامل برطرف گردد و لکه گیری خیابان های اطراف حرم انجام شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان