مهاجرت به کانادا و اقامت مطمئن از طریق ویزاکاران

مهاجرت به کانادا و اقامت این کشور یکی از اموریست که در مرجع ویزا و سفر ویزاکاران از طریق موسسات و فعالان معتبر به عزیزانی که قصد مهاجرت و اقامت مطمئن و قانونی به کانادا را دارند ارائه میگردد. ویزای کانادا نیز در ویزاکاران از طریق کارگزاران معتبر ویزا بدون واسطه به صورت تضمینی و در کوتاهترین زمان با ارزان ترین قیمت ممکن اخذ میگردد.

مهاجرت به کانادا و اقامت این کشور یکی از اموریست که در مرجع ویزا و سفر ویزاکاران از طریق موسسات و فعالان معتبر به عزیزانی که قصد مهاجرت و اقامت مطمئن و قانونی به کانادا را دارند ارائه میگردد.
ویزای کانادا نیز در ویزاکاران از طریق کارگزاران معتبر ویزا بدون واسطه به صورت تضمینی و در کوتاهترین زمان با ارزان ترین قیمت ممکن اخذ میگردد.

مهاجرت به کانادا در سال 2017 از طریق روش Express Entry (ورود سریع)
سال قبل سیستم ورود سریع یا اکسپرس اینتری جهت مهاجرت به کانادا معرفی شد.اما باید بدانیم که اکسپرس اینتری یک روش مهاجرتی محسوب نمی شود و در واقع یک سیستم جمع آوری، دسته بندی و انتخابی بر اساس میزان امتیاز است.
با راه اندازی سیستم اکسپرس اینتری تغییراتی در برنامه های مهاجرت به کانادا ایجاد گردید.
سال قبل بود که کانادا سیستم Express Entry یا ورود سریع را که در حقیقت امتیاز بندی متقاضیان مهاجرت به کانادا بر اساس توانایی ها و مهارت هایشان است را راه اندازی نمود. در این روش در سال چند بار قرعه کشی انجام می شد و متقاضیان با بیشترین امتیاز انتخاب می شدند. برای ورود به سیستم انتخابی یک حداقل امتیاز در نظر گرفته شده است که در سال گذشته این امتیاز در هر دوره متفاوت بود و گاهی این حداقل امتیاز بالا وگاهی پایین آمد.بر اساس آمار های سازمان مهاجرت کانادا، حداقل امتیاز قبولی در سیستم Express Entry از ماه اکتبر به بعد به طور مرتب کاهش یافت به صورتی که از 489 امتیاز به 484، و سپس به 472 و نهایتا به 461 امتیاز کاهش یافت. در این سیستم مهمترین فاکتوری که تا حدودی هم قبولی متقاضیان را تضمین می کرد “پیشنهاد کاری از کارفرمای کانادایی ” بود که وجود این فاکتور، به تنهایی دارای600 امتیاز از حداکثر 1200 امتیاز می بود.
البته در آستانه سال 2017 سیستم امتیاز بندی اکسپر انیتری کانادا چند تغییر مهم کرد که یکی از آنها همین مساله که بود که امتیاز دریافت پیشنهاد کار از کارفرمای کانادایی از 600 به 50 امتیاز کاهش یافت که تغییر بزرگی محسوب میگردید.
البته بسیاری از متقاضیان تنها با امتیاز هایی که از فاکتور های دیگر کسب کردند نیز موفق به اخذ اقامت دائم کانادا گردیدند و برای قبولی در سیستم “ورود سریع کانادا” حتما نیاز به داشتن پیشنهاد کاری نیست.
تعداد متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق این برنامه رو به افزایش است و پیش بینی می شود که در سال 2017 میلادی به شمار بیشتری از متقاضیان اقامت دائم کانادا داده شود. درصورت به نتیجه رسیدن پرونده متقاضیانی که در برنامه های قبل از “ورود سریع” اقدام نمودند، پیش بینی می شود که امسال دولت فدرال کانادا تعداد بیشتری را در هر نوبت قرعه کشی قبول نماید.

مهاجرت به کانادا و اقامت مطمئن از طریق ویزاکاران
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری به طور کلی از 3 طریق زیر امکانپذیر است:
1. دارای حداقل 1,600,000 دلار کانادا دارائی خالص. این دارائی میتواند شامل زمین و منزل و اشیا دیگر باشد. توجه داشته باشید که هیچ لزوم یا اجباری برای آوردن این دارائی به کانادا نیست و این بستگی به تصمیم سرمایه گذار دارد.
این دارائی میتواند در مورد دولت فدرال کلا متعلق به همسر باشد و در مورد ایالت کوبک قسمتی از آن متعلق به همسر و یا حتی میشود بعنوان هدیه به سرمایه گذار داده شده باشد البته بشرط اینکه شش ماه از تاریخ آن گذشته باشد.
2. دارای تجربه مدیریت بمدت دوسال ظرف پنج سال گذشته. سرمایه گذار میتواند صاحب موسسه تولیدی یا خدماتی باشد و بتواند دفاتر سود و زیان و مالیاتی ومدارک افراد مستخدم خود را عرضه کند.
یا اینکه مدیر شرکت یا سازمانی و یا قسمتی از یک شرکت یا موسسه ای را با حداقل دو نفر کارمند تمام وقت بعهده داشته باشد.
3. پس از گزینش از طرف دولت فدرال یا ایالت کوبک سرمایه گذار بایستی یا مبلغ 800,000 دلار کانادا را بدون بهره بمدت پنج سال تحت اختیار دولت فدرال یا ایالت کوبک قرار دهد یا به یکی از بانکهای مورد اعتماد دولت اجازه دهد این مبلغ را بجای او واریز کند و برای انجام این کاربانک مبلغی را حدود 180,000 دلار کانادا بعنوان بهره بانکی و سایر مخارج دریافت خواهد کرد.
موسسات معتبر ویزاکاران پس از تصمیم شما برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری تمام مسئولیت های انجام کاررا بعهده خواهند گرفت وهمراه شما قدم به قدم پرونده شما را تکمیل و به اداره مهاجرت تسلیم کرده و سپس در آمادگی شما برای مصاحبه و تعقیب هر گونه پیچ و خمی با شما همکاری خواهند داشت تا شما به خاک کانادا وارد شوید. ما مطمئن هستیم بعد از اتمام کار شما ما را یکی از معتمدین خود خواهید پذیرفت.
سرمایه گذاری استانی
اغلب استانهای کانادا با دولت فدرال کانادا قراردادی برای انجام کار مهاجرت امضا کرده اند. البته شرایط هر یک با هم متفاوت است . بطور کلی شرایط زیر در مورد اغلب آنها صادق است.
برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری استانی:
1. سرمایه گذار استانی بایستی شخصا درامور روزانه فعال بوده و آن موسسه را اداره کند
2. مبلغی را در حدود 350000 الی 600,000 دلار کانادا رابستگی به استان مربوطه بعنوان دارائی خالص ارائه کند.این مبلغ برای استانهای مختلف متفاوت است. هیج لزومی برای اوردن این مبلغ به کانادا نیست.
3. دارای حد اقل سه سال سابقه اداره موسسه یا کارخانه خود و یا مدیریت قسمتی از شرکت یا اداره ای را داشته باشد.
4. برای مدت حد اقل یک هقته به آن ایالت سفر کند و آگاهی لازم را برای سرمایه گذاری کسب کند و از پروژه ای را که قبلا به آن استان داده است دفاع کند و مصاحبه شود.
5. پس از قبولی در مصاحبه برنامه اجرای این سرمایه گذاری را که قبلا به ان استان داده است و مورد تصویب قرارگرفته است را اجرا کند.
6. در تعدادی از این استان ها بعد از تصویب پرونده مهاجرت بایستی حدود 100,000 دلار کانادارا بعنوان ضمانت اجرادران ایالت ودیعه بگذارد . این مبلغ بعداز اجرای تعهدات باز پرداخت خواهد شد.
7. سرمایه گذار استانی بایستی حداقل مبلغی را حدود 150,000 یا 200000 دلار را صرف خرید یا تاسیس موسسه یا گارگاهی بکند.
تجربه کاری ملاک کار است نه داشتن تحصیلات عالیه. بجز ایالت بریتیش کالامبیا مابقی ایالت ها مصاحبه را با انگلیسی یا بطور پراکنده ای با زبان فرانسه برقرار میکنند. در مورد ایالت بریتیش کالامبیا این مطلب صادق نیست و متقاضی میتواند با خودش مترجم به مصاحبه ببرد.ضمنا ما هم میتوانیم در مصاحبه شرکت کنیم.

مهاجرت از طریق کار
مهاجرت به کانادا از طریق کار: چنانچه از طرف یک شرکت کانادانی معتبر کار گرفته باشید که مورد موافقت اداره کار کاناد هم قرار گرفته باشد و دارای دانش کافی زبان و حداقل دوسال تجربه کاری معتبر در رشته خود باشید و امتیاز کافی را هم دارا باشید میتوان برای شما از طریق حرفه ای برای مهاجرت شما اقدام کرد.
ما میتوانیم پرونده شما را بررسی و چنانچه امتیاز کافی و حداقل زبان و غیره را دارا باشید پرونده شما را بجریان بیاندازیم و اگر شانس شما برای موفقیت در این مسیر زیاد نبود از طریق کار در امریکا برای شما عمل کنیم.
مهاجرت به کانادا از طریق تخصص
مهاجرت به کانادا از طریق تخصص: چنانچه شما بتوانید امتیازات کافی را از نظر سن تحصیلات سابقه کاری بخصوص نوع تجربه کاری شما که بتواند در رده مورد قبول ان او سی قرار بگیرد و زبان اول و دوم و امتیازات همسر و غیره بخصوص را داشته باشید و مضاف بر آن هم اگر کاری را هم از طرف یک کارفرمای کانادائی معتبر که به تصویب اداره کار کانادا رسیده باشد تا امتیازات شما را هم بیشتر کند میتوان از طریق تخصص کاری کانادا برای شما اقدام کرد.
اداره مهاجرت آخر هر ماه برای انتخاب متقاضی مهاجرت از طریق تخصص کنکور برقرار میکند که از میان شرکت کنند گان که قبلا ثبت نام کرده اند افراد با حد اکثر امتیاز را انتخاب میکند و به آنها اعلام میدارد که مدارک را تهیه کرده و ظرف 60 روز به اداره مهاجرت تحویل دهند.
ما میتوانیم پرونده شما را بررسی و چنانچه امتیاز کافی و حداقل زبان و غیره را دارا بودید پرونده شما را بجریان بیاندازیم و اگر شانس شما برای موفقیت در این مسیر زیاد نبود و یا در کنکور ماهیانه موفق نشدیداز طریق کار در امریکا برای شما عمل کنیم و هزینه پرداختی را بعنوان اولین قسط مهاجرت به امریکا از طرف شما قبول کنیم.
مهاجرت از طریق کبک
مهاجرت به کبک: چنانچه تجربه شما در یکی از مشاغل دولت فدرال کاناد نیست ما میتوانیم پرونده شما را از طریق ایالت کبک بجریان بیاندازیم
اداره مهاجرت ایالت کوبک شرایط خاص خودش را دارد که شما میبایستی دارای آن شرایط باشید.
اگر زبان فرانسه را میدانید این مسیر بسیار سهل تر خواهد شد در غیر اینصورت میتوانید زبان فرانسه خود را تقویت و در این مسیر موفق شوید.
زمان رسیدگی به پرونده شما از طرف دولت کبک نسبتا سریع است.

مهاجرت به کانادا و اقامت مطمئن از طریق ویزاکاران
تحصیل در کانادا
برای تحصیل در کانادا ابتدا بدانید: کانادا کشوری است دارای دانشگاهها و کالج های بسیار معتبر, کانادا به عنوان مقصد نهایی افراد با استعداد از سراسر جهان جهت تحصیل، تحقیق و نهایتاٌ مهاجرت می باشد. این کشور با اقتصادی پویا و محیطی امن و چند ملیتی هر روز مورد استقبال بیشتری از مهاجرین قرار می گیرد. کانادا از سال 2015 سیستم مهاجرتی خود را تغییر و بسیار سخت نموده است و بیشتر به دنبال جذب افرادی است که در کانادا تحصیل نموده باشند. دانشجویان بعد از تحصیل امکان دریافت 3 سال مجوز کار و اقامت دائم می باشند. دانشگاه کانادا وست اولین دانشگاه کانادایی است که بعد از تحریم ها وارد ایران شده است، این دانشگاه مورد تایید دولت کانادا و وزارت امور خارجه کانادا می باشد. این دانشگاه در بهترین محل شهر ونکوور واقع شده است. .محیط یادگیری پویا؛ کلاس های کوچک و شهریه های مناسب م جزو امتیازات اصلی دانشگاه کانادا وست می باشد. این دانشگاه در مقاطع لیسانس و ام بی ای ارائه میدهد.اساتید دانشگاه کانادا وست مدیران موفق از صنایع مختلف می باشند که به دانشجویان این امکان را می دهد که با شرکت های مختلف کانادایی آشنایی پیدا کنند. با توجه با قانون جدید اداره مهاجرت کانادا دانشجویانی که در کانادا فارغ التحصیل شودند امکان دریافت مجوز کار و اقامت را دارند. هیچ هزینه ثبت نامی از دانشجویان ایرانی گرفته نمی شود.
ما میتوانیم درانتخاب دانشگاه مناسب وگرفتن پذیرش وگرفتن ویزای دانشجوئی به شما یاری دهیم.

بستگان نزدیک استانی
چنانچه بستگان نزدیکی دریکی از ایالات زیر دارید وشما یکی از این بستگان از قبیل برادر وخواهر یا پسرو دختر عمو و پسر یا دختر دائی, هستنید میتوانید از این طریق به کانادا مها جرت کنیداین ایالت ها بدین قرارند:
البرتا
ساسکاچوان
مانیتوبا
نوواسکوشیا
پرینس ادوارد ایلند
مهاجرت به کانادا از طریق فامیل
می توانید یکی از فامیل های خود را که ازطرف اداره مهاجرت به کانادا مجاز اعلام شده به عنوان مقیم به کانادا دعوت کنید.
افرادی که تضمین کننده عضو خانواده می شوند در بعضی اوقات 3 سال وبعضی اوقات تا 10 سال متعهد تمام مخارج آن فرد خواهند بود.
افراد مجاز فامیل:
همسر
والدین – پدر و مادر
فرزندان – فرزند خوانده
خواهر و برادر که والدین خود را از دست داده اند.
شما می توانید یک فرد را بعنوان فامیل به کانادا بیاورید به شرط اینکه بستگان دیگری (عمه ، عمووافراد ذکر شده دربالا ) نداشته باشید.
تقاضای کار در کانادا
شما می توانید بعنوان یک کارگر غیر دائم برای مهاجرت به کانادا اقدام کرده و در کانادا مشغول کار شوید. برای انجام این کار شما احتیاج به استخدام در یک شرکت کانادائی دارید.
این استخدام بایستی از طرف سازمان خدمات کانادا مورد تائید قرار گیرد, پس از این تایید میتوان از طریق اداره مهاجرت تقاضای اجازه کار کنید.
موسسات معتبر عضو بانک اطلاعات ویزا و سفر ویزاکاران درپیدا کردن شرکت و گرفتن تائیدیه از سازمان خدمات کانادا وگرفتن اجازه کار ازمهاجرت کانادا به شما خدمات خواهند داد.
پرستار سرخانه
با برنامه پرستار سرخانه شما می توانید از طریق پرستاری کودکان و افراد کهنسال برای اقامت دائم در کانادا اقدام کنید برای انجام این کار احتیاج به استخدام از طرف یک خانواده دارید.
شرایط لازم برای استخدام این است که شما دارای دیپلم متوسطه ومعلومات لازمه در رشته مربوطه بوده و بطور دائم به مدت یک سال در ظرف سه سال گذشته کار کرده باشید یا بمدت شش ماه در همین رشته در موسسه ای آموزش دیده باشید.
و همینطورمایل باشید که بمدت دو سال در خانواده ای که به شما حقوق و محل و مزایا می دهد زندگی کنید و در رشته خود در منزل مشغول بکار باشید.
زبان انگلیسی شما بایستی باندازه ای باشد که بتوانید بطور مستقل قادر به اداره خود باشید, پس از پایان این دو سال شما می توانید تقاضای اقامت دائم کرده واگر تخلفی نکرده باشید تقریباً بطور خود کار مقیم شوید.
برنامه مهاجرت والدین، پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها به کانادا در سال 2017
از تاریخ 4 ژانویه سال قبل این برنامه بسیار پرطرفدار، بازگشایی شد و قرار است در سال 2017 نیز ادامه داشته باشد. تحت این برنامه والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ های شهروندان و افراد مقیم کانادا واجد شرایط اقامت دائم کانادا می باشند.

مهاجرت از طریق ازدواج
همان طور که می بینید در قانون مهاجرت کانادا “رسیدن خانواده ها به هم” بالاتر از سایر روش ها معرفی شده است. در واقع این تنها روشی است که تا بوده وجود داشته و در آینده هم بعید به نظر می رسد از متن قانون حذف شود. اهمیت این روش آن قدر زیاد است که در ماده 2 همان قانون به عنوان یکی از اهداف تصویب قانون مهاجرت کانادا معرفی شده است. بدیهی است که یکی از عناصر اصلی خانواده و شاید اصلی ترین عنصر آن، همسر است و به همین دلیل پیش بینی های لازم برای مهاجرت همسران کسانی که ساکن کانادا (مقیم دائم یا شهروند) هستند به عمل آمده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان