ماهان شبکه ایرانیان

دوره کاربردی راهنمایان گردشگری برگزار می شود

دوره کاربردی راهنمایان گردشگری، ("Hands On Tourist Guiding" (HOT با هدف افزایش کیفیت فعالیت راهنمایان گردشگری در سطح استانداردهای جهانی از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۷ مهرماه برگزار می شود.

دوره کاربردی راهنمایان گردشگری برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دوره کاربردی راهنمایان گردشگری، "Hands On Tourist Guiding" (HOT) توسط موسسه آموزشی گردشگری «خانه سفر» و با نظارت دفتر مطالعات آموزش گردشگری برای نخستین بار با تدریس مدرسین بین المللی داخلی و دارای مجوز از سوی فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری (WFTGA) برگزار خواهد شد.

این دوره که پیش از این طی سال های گذشته، به زبان انگلیسی و با مدرسین خارجی در شهرهای تهران، اصفهان و شیراز برگزار شده بود؛ اینک  با تدریس سرفصل هایی از جمله "مهارت های کاربردی راهنمای تور"، " دانش کاربردی"، " مطالعات فرهنگی" و "مطالعات کسب و کار" در دو بخش تئوری و عملی به زبان فارسی، برگزار خواهد شد.

دوره آموزشی مذکور در حالی برگزار می شود که فدراسیون جهانی راهنمایان ضمن تاکید بر اهمیت امر آموزش، سیاست آموزش فراگیر را با معرفی تکنیک ها و راهبردهای جدید به عنوان ابزاری برای بالا بردن سطح استانداردهای حرفه ای راهنمایان گردشگری در سراسر دنیا اعمال کرده است؛ از این رو راهنمایانی که در  دوره کاربردی راهنمایان گردشگری، ("Hands On Tourist Guiding" (HOT شرکت خواهند کرد؛ می توانند با کسب مهارت های عملی، ارتقای عملکرد و دریافت دانش به روز در سطح بین المللی فعالیتی موثر داشته باشند.

همچنین راهنمایانی که دوره مذکور را با موفقیت به پایان برسانند؛ علاوه بر دریافت گواهی نامه موفقیت از سوی فدراسیون جهانی راهنمایان (WFTGA) می توانند در دوره های آموزشی بعدی فدراسیون شامل مربی گری ملی و بین المللی نیز شرکت کنند.

متقاضیان شرکت در دوره کاربردی راهنمایان گردشگری، ("Hands On Tourist "Guiding از ذکر استدر دوره های آموزشی بعدی فدراسیون شامل مربی گری ملی و بین المللی نیز شرکت کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان