ماهان شبکه ایرانیان

دیدار استاندار کهگیلویه وبویراحمد با خانواده‌های شهیدان خرسندیان،پیرشه و جواد هرمزپور

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه و توفیقی الهی است و در اولویت برنامه‌های مدیران اجرایی در استان است.

دیدار استاندار کهگیلویه وبویراحمد با خانواده‌های شهیدان خرسندیان،پیرشه و جواد هرمزپور

به گزارش ایسنا، علی محمداحمدی در دیدار امروز عصر خود با خانواده‌های شهیدان خرسندیان ،پیرشه وسردارشهید جواد هرمزپور ضمن تسلیت ایام محرم و تبریک هفته دفاع مقدس  به خانواده‌های شهدا را ارزشمندترین خدمت دانست و گفت: تکریم و بزرگداشت والدین شهدا که بهترین سرمایه خود یعنی فرزندشان را تقدیم کردند حداقل کاری است که ما مسئولان انجام می‌دهیم. دیدار با خانواده‌های شهدا در سطح ملی و استانی در صدر برنامه‌های دولت قرار دارد. این دیدارها در راستای به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود است و باید برای ترویج این تفکر و گفتمان همه همت خود را به کار گیریم.

وی ارج گذاشتن به خانواده‌های شهدا را تداوم راه شهدا و تلاش برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنان عنوان کرد و افزود: شهدا وارثان واقعی نظام و انقلاب هستند که از تمام هستی و ثروت خود گذشتند تا درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی را استوار و مستحکم گردانند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و پیگیری مشکلات اشتغال و مسکن آنان را خواستار شد و از متولیان خواست این موضوع در اولویت باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان