ماهان شبکه ایرانیان

سرمربی پدیده مشهد:

پدیده بازی سختی مقابل پارس جنوبی دارد

بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به اینکه پدیده و پارس جنوبی امتیازات خوبی را تاکنون جمع کرده‌اند، گفت: پدیده بازی سختی مقابل پارس جنوبی دارد.

پدیده بازی سختی مقابل پارس جنوبی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار پدیده مشهد مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: دو تیم پدیده و پارس جنوبی تا اینجای فصل امتیازات خوبی را کسب کرده‌اند.

وی روند بازی‌های پدیده را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: در حالی که پنج مسابقه از هشت مسابقه خود را در خارج از خانه برگزار می‌کنیم ولی عملکرد خوبی داشته‌ایم و این امتیازات نتیجه همدلی در تیم است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه دعوت دو بازیکن تیم پدیده به تیم ملی خوشحال‌کننده است، اضافه کرد: تیم پدیده ظرفیت این را داشت که چهار بازیکن در تیم ملی داشته باشد و انتظار داریم بازیکنان در ادامه لیگ شایستگی‌های خود را بهتر نشان دهند.

وی به صدرنشینی تیم پارس جنوبی جم در جدول رده‌بندی لیگ برتر اشاره کرد و افزود: تلاش خود را می‌کنیم مقابل تیم پارس جنوبی صدرنشین نتیجه خوبی را کسب کنیم.

مهاجری با بیان اینکه پارس جنوبی جم و پدیده مشهد به سختی این امتیازات را جمع کرده‌اند، ادامه داد: از جمله عوامل موفقیت این دو تیم می‌توان به شرایط و اردوهای مناسب پیش فصل اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه تیم پدیده دنبال انجام یک بازی هوشمندانه در بازی فردا است، گفت: تیم جم تماشاگران بسیار خوبی دارد و ورزشگاه را پر می‌کنند که نشاط و شور خاصی را در ورزشگاه ایجاد می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد شرایط زمین تمرینی تیمش در جم را خوب ندانست و گفت: انتظار داریم میزبان زمین تمرینی مناسبی را در اختیارمان قرار دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان