ماهان شبکه ایرانیان

یوروپکار ایران : اجاره خودرو در فرودگاه ها و شهرهای ایران

اگر بخواهید به یک سفر داخلی بروید، برای حمل و نقل زمینی خود چه می کنید؟ می توانید با ماشین شخصیتان سفر کنید یا با هواپیما و قطار به مقصد بروید و در آنجا از تاکسی استفاده کنید

اگر بخواهید به یک سفر داخلی بروید، برای حمل و نقل زمینی خود چه می کنید؟
می توانید با ماشین شخصیتان سفر کنید یا با هواپیما و قطار به مقصد بروید و در آنجا از تاکسی استفاده کنید.
راه حل دیگر آن است که یک ماشین سدان یا شاسی بلند با قیمت مناسب اجاره کنید و هم از رانندگی با خودرویی متفاوت لذت ببرید و هم هزینه های جانبی مانند تعمیرات و افت قیمت در صورت تصادف را متحمل نشوید.

یوروپکار ایران : اجاره خودرو در فرودگاه ها و شهرهای ایران
از طرف دیگر، اجاره خودرو در فرودگاه ها مکمل خدمات هواپیما برای رفع نیازهای جابجایی مسافرین است. بنابراین پس از سفر هوایی می توانید ماشینی که رزرو کرده اید را در یکی از ایستگاه های فرودگاهی یوروپکار در مقصد خود در فرودگاه مهرآباد، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز یا امام خمینی دریافت کرده و خیال خود را بابت تردد در نقاط مختلف شهر مقصد راحت کنید.

یوروپکار ایران : اجاره خودرو در فرودگاه ها و شهرهای ایران
یوروپکار تنها شرکتی در ایران است که خودرو را بدون راننده و با راننده در نقاط مختلف کشور اجاره می دهد. شما می‌توانید به صورت حضوری یا از طریق اینترنت، رزرو خودرو را انجام دهید و پس از طی مراحلی ساده، خودرو را در شهر مورد نظر خود تحویل بگیرد. هر شخص می‌تواند روزانه 300 کیلومتر تردد کند و خودرو را در پایان مدت اجاره در شهر دیگری به یوروپکار برگرداند. قیمت ها به تناسب نوع خودرو متفاوت است اما برای مثال قیمت اجاره یک هفته ال 90 اتوماتیک، روزانه حدود یکصد و پنجاه هزار تومان است.

یوروپکار ایران : اجاره خودرو در فرودگاه ها و شهرهای ایران
در صورت تصادف، هزینه خسارت‌ بدنه از شرکت بیمه گرفته می شود و شما فقط فرانشیز بیمه را پرداخت می کنید. به یاد داشته باشید که اجاره دهندگان خودرو در ایران، جدا از دریافت کل هزینه تصادف از مشتری، افت قیمت خودرو را نیز طلب می‌کنند یا متأسفانه گاهاً چک سفید می‌گیرند.
برای ترانسفر فرودگاهی، تردد درون شهری یا سفرهای برون شهری می توانید از خدمات با راننده استفاده کنید؛ رانندگان یوروپکار دارای لباس فرم مخصوصند، به آداب رانندگی مسلطند، شهر را کاملاً می‌شناسند و به زبان انگلیسی آشنا هستند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو خودرو، لطفاً به وب سایت www.europcar.ir مراجعه فرموده و یا با شماره 88366615 واحد رزرو داخل تماس حاصل فرمایید.

یوروپکار ایران : اجاره خودرو در فرودگاه ها و شهرهای ایران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان