یوروپکار ایران : لذت رانندگی در جاده های ۱۴۰ کشور

در خارج ایران برای گشت و گذار یا رسیدن به محل جلسات خود چه می کنید؟ با تور سفر می کنید که جا به جایی زمینی شما را نیز شامل می شود یا با تاکسی به نقاط مورد نظرتان می روید

در خارج ایران برای گشت و گذار یا رسیدن به محل جلسات خود چه می کنید؟
با تور سفر می کنید که جا به جایی زمینی شما را نیز شامل می شود یا با تاکسی به نقاط مورد نظرتان می روید.
در مسافرت با تور، وسیله نقلیه تنها شما را به نقاط از پیش تعیین شده می برد و حق انتخاب وجود ندارد. همیشه هم ما را از قیمت تاکسی ها ترسانده اند که از توریست ها بیشتر می گیرند و باید با راننده چانه زد.
راه حل دیگر آن است که ماشین مورد علاقه خود را از همین جا رزرو کنید و آن را در فرودگاه مقصد یا هر نقطه مورد نظرتان تحویل بگیرید.

یوروپکار ایران : لذت رانندگی در جاده های 140 کشور
یوروپکار تنها شرکتی است که می تواند رزرو خودرو را برای مسافرین ایرانی در 140 کشور جهان از جمله آلمان، ایتالیا، امارات، فرانسه، اسپانیا و ترکیه انجام دهد. بزرگترین ویژگی این خدمت، ارائه آن بدون نیاز به کارت اعتباری بین المللی است. با مراجعه به دفتر شرکت و دریافت اطلاعات کامل در خصوص خودروهای موجود در مقصد مورد نظر، بیمه ها و خدمات جانبی، شما می توانید کلیه امور مالی را در ایران انجام دهید و در شهر، ایستگاه قطار یا فرودگاه مقصد، ماشین دلخواهتان را تحویل بگیرید.
با رانندگی در جاده های اتحادیه اروپا و در نتیجه، تقبل هزینه کمتر نسبت به قطار و هواپیما، خودرو را در صورت تمایل در کشور دیگری به یوروپکار برگردانید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو خودرو، لطفاً به وب سایت www.europcar.ir مراجعه فرموده و یا با شماره 88366615 واحد رزرو خارج تماس حاصل فرمایید.

 

یوروپکار ایران : لذت رانندگی در جاده های 140 کشور

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان