یادداشت تفاهمی میان کتابخانه‌های ملی ایران و بلغارستان امضا شد

یادداشت تفاهمی میان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و کتابخانه ملی بلغارستان امضا شد.

یادداشت تفاهمی میان کتابخانه‌های ملی ایران و بلغارستان امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اشرف بروجردی مشاور فرهنگی رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد وکتابخانه ملی در مراسم امضای این یادداشت تفاهم که در محل کتابخانه ملی بلغارستان برگزار شد، گفت: تبادل کتاب و مواد غیرکتابی، واگذاری امانی آثار، تبادل تجربیات و کارشناس و همکاری علمی و پژوهشی در زمنیه جستجوی اطلاعات و کتابشناسی اسناد و نسخ خطی از مفاد این تفاهمنامه است که با امضای این تفاهمنامه می‌تواند بهتر انجام شود.

کراسیمیرا الکساندووا رئیس کتابخانه ملی بلغارستان هم ضمن خوش آمدگوئی به رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشورمان و هیات همراه او تاکید کرد:‌ این یادداشت به منظور توسعه تبادلات فرهنگی و همکاری‌های مستقیم در زمینه امور کتابخانه‌ای، به امضاء رسیده است.

مطابق این گزارش، بر اساس این تفاهم نامه دو طرف توافق کردند در زمینه‌های نگهداری و مرمت منابع، برگزاری نمایشگاه‌های مشترک همکاری کنند.

یادآوری می‌شود، پیش از این مراسم رئیس کتابخانه ملی کشورمان به همراه رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه از بخش‌های مختلف کتابخانه ملی بلغارستان بازدید کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان