معاون استاندار یزد:

نقش‌آفرینی زنان عامل اصلی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به نقش زنان در توسعه بیش از پیش کشور، گفت: بسیاری از راه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مستلزم نقش‌آفرینی زنان است.

نقش‌آفرینی زنان عامل اصلی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش ایسنا، «محمدعلی طالبی» در کارگاه آموزشی طرح ملی حمایت از توان افزایی زنان مدیر و مسئول استان با اشاره  به این موضوع که فراتر از حقوق زنان و شعارهایی که داده می‌شود، نیاز جامعه به حضور فعال بانوان است، اظهار کرد: باید بدانیم در جامعه امروز راه‌گذر از بسیاری مسائل، مشکلات و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نقش آفرینی زنان است و شاید دلیلی که ما نتوانستیم آسیب‌ها را در جامعه مدیریت کنیم، نادیده گرفتن نقش بانوان بوده است.

وی افزود: اگر به دنبال افزایش مشارکت زنان در جامعه هستیم باید راه را برای آنها باز کنیم و این مستلزم توانمند کردن و توان افزایی به ویژه زنان تأگیرگذار در جامعه است.

طالبی با اشاره به انتخابات مهم ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده، نقش آفرینی زنان در این عرصه را پررنگ و پراهمیت دانست و بیان کرد: بزرگترین دستاورد برای مشارکت زنان شوراهای اسلامی شهر و روستا بوده است و به بانوان کمک کرده تا بتوانند مشارکت و نقش آفرینی خودشان را نشان دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: انتظار می رود در استان یزد، با مشارکت و حضور فعال زنان، چه به عنوان کاندیداهای انتخاباتی و چه به عنوان رای دهندگان، شاهد انتخابات خوب و شکوهمندی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار کرد: خوشبختانه زنانی که به عنوان عضو شوراهای شهری و روستایی و دهیاری‌ها انتخاب شدند، فعالیت‌های خوبی را انجام داده‌اند و به اتکای عملکرد خوب این افراد، امیدواریم فضای بهتری هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی در کشور و استان برای بانوان فراهم شود.

طالبی در پایان به ظرفیت اجتماعی، ارتباطات و تعاملات مؤثر مدیران زن استان اشاره و اظهار امیدواری کرد: با ارتقای توانمندی‌های بانوان استان زمینه حضور فعال‌تر زنان در تمام حوزه‌ها از جمله فرهنگی، اجتماعی، هنری، سیاسی و اقتصادی فراهم شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر