وزیر ارشاد در دیدار با امام جمعه اصفهان:

حوزه کاری وزارت ارشاد متکثر و سنگین است

اصفهان- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فعالیت های متکثری بر عهده این وزارت است که در مجموع کار سنگینی را ایجاب می کند.

حوزه کاری وزارت ارشاد متکثر و سنگین است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  دفتر امام جمعه اصفهان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با امام جمعه اصفهان دیدار کرد. در این دیدار  آیت الله طباطبایی سید یوسف طباطبائی نژاد با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(علیه السلام) اظهار کرد: برنامه های مختلفی به عهده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است که بیشتر جنبه دینی و مذهبی دارد و شما نیز دلسوز انقلاب اسلامی و اسلام هستید.

نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره به برنامه های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رهنمودهای لازم را در این خصوص ارائه نمود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با تسلیت شهادت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه های کاری متعددی دارد که برنامه های ما در چارچوب آن تعریف می شود.

سید عباس صالحی خاطرنشان کرد: در حوزه دین معاونت قرآن و عترت وزارت، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان حج و زیارت، کانون های فرهنگی هنری مساجد، در حوزه فرهنگ کتاب و ادبیات، نهاد کتابخانه های عمومی، شورای فرهنگ عمومی، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، در حوزه رسانه خبرگزاری ایرنا، حوزه فضای مجازی، رسانه های دیجیتال و… فعالیت داریم.

وی افزود: حوزه پژوهش های فرهنگی که در پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات است، آموزشگاه فرهنگی که موسسه آموزشی علمی کاربردی فرهنگ و هنر است و حوزه فعالیت های خارج از کشور که سازمان فرهنگ و ارتباطات است.

صالحی با اشاره به بحث بیمه هنرمندان و فعالیت موسسات تک منظوره و چند منظوره فرهنگی هنری و شورای ارزشیابی هنرمندان گفت: در مجموع فعالیت های متکثری بر عهده این وزارت است که در مجموع کار سنگینی ایجاب می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان