ماهان شبکه ایرانیان

در شهر لاهه هلند صورت گرفت؛

شرکت هیاتی از ایران در همایش بین المللی مقابله با جرائم رایانه ای

هیاتی از جمهوری اسلامی ایران در پنجمین همایش بین المللی مقابله با جرایم رایانه ای که در شهر لاهه هلند برگزار شد، شرکت کرد.

شرکت هیاتی از ایران در همایش بین المللی مقابله با جرائم رایانه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، به ابتکار پلیس بین الملل (اینترپل) و پلیس اروپائی(یوروپل)، پنجمین همایش بین المللی مقابله با جرایم رایانه ای در مقر یوروپل واقع در شهر لاهه هلند برگزارشد.

هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی حسین رمضانی معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کشورمان(فتا) در این همایش حضور پیدا کردند.

هیات ایرانی ضمن شرکت در این نشست و کارگروه های جانبی  و نیز گفتگو با همتایان شرکت کننده از دیگر کشورها، نمایندگان شرکت ها و نهادهای انتظامی و رایانه ای، آخرین تجارب علمی، فنی و حقوقی کشورمان درباره مقابله با جرائم رایانه ای را مطرح کرده و درباره چالش های موجود و نیز آخرین پیشرفت های مربوط به کشف و مقابله با انواع جرایم رایانه ای به تبادل نظر پرداختند.

در این همایش که از  سال 2013  به طور سالانه برگزار می شود، نمایندگان نهادهای انتظامی، آکادمیک و مطالعاتی و شرکت های تخصصی برنامه ساز حضور  پیدا می کنند. همایش امسال که با عنوان «همبستگی فعال برای امنیت بیشتر فضای رایانه ای» برگزار شد، بر موضوعاتی مانند تهدیدات سال2017، سرمایه گذاری برای فضای امن، چالش های نوظهور، بازار تارنماهای تاریک تمرکز داشت و سخنرانان دانش و تجارب خود را در این زمینه ها ارائه کردند.

هیات ایرانی شرکت کننده در این نشست همچنین در حاشیه برگزاری اجلاس در محل سفارت با علیرضا جهانگیری سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان