اتاق نشیمن، این دکوراسیون تابستانی خنکتان می کند!

نشیمن: تابستان است! هوای این روزها گرم‌ بوده و این گرمای دلنشین، حالمان را بهتر از همیشه می‌کند. دوست دارم در خانه‌ام حس تابستان را لمس کنم

نشیمن: تابستان است! هوای این روزها گرم‌ بوده و این گرمای دلنشین، حالمان را بهتر از همیشه می‌کند. دوست دارم در خانه‌ام حس تابستان را لمس کنم. تصمیم می‌گیرم دست‌به‌کار شوم و نشیمن خانه را تابستانی کنم. خانه‌ام را دوست دارم، می‌توانم احساساتم را هر آن‌گونه که هست در آن جلوه دهم. رنگ‌های گرم را هم دوست دارم، چراکه به نحوی نماینده تمام حس‌های خوب هستند، پس آستین‌ها را بالا می‌زنم و شروع می‌کنم. عناصر مختلف تابستانی را جستجو می‌کنم و آنها را در کنار هم قرار می‌دهم. زیبایی بی‌نظیری دارند! در ادامه این راه همراهم باشید تا عناصر دکوراسیون نشیمن تابستانی را بیشتر بشناسید: 

کاناپه سفید

مبلمان راحتی نشیمن

مبلمان، مهم‌ترین عنصر در اتاق نشیمن است و هرچه راحت‌تر و نرم‌تر باشد، فضای اتاق نشیمن برای استراحت، دلنشین‌تر و دلچسب‌تر می‌شود و می‌توانیم زمان زیادی را با آرامش در آن سپری کرده و از آن لذت ببریم، پس باید در این انتخاب، دقت کافی را به کار برد. مبلمانی با رنگ‌های روشن مانند آبی و سفید برای تابستانی کردن فضای نشیمن مناسب هستند و حس دریا را نیز در آن فضا تداعی می‌کنند. اگر نمی‌خواهید مبلمان خود را تعویض نمایید استفاده از روکش‌هایی با رنگ روشن نیز ایده خوب و باصرفه‌ای خواهد بود.

پیشنهاد برای خرید محصولات مشابه: مبلمان تن آسای

  • حدود قیمت: 1.2 تا 7.5 میلیون تومان

مطلب مرتبط: چگونه دکوراسیون منزل را روشن و دلباز جلوه دهیم؟

کوسن طرحدار

کوسن طرح پرنده مشکی

کوسن طرح پرنده مشکی

54000تومان
کوسن فیروزه ای طرحدار

کوسن فیروزه ای طرحدار

54000تومان
 کوسن فرمان کشتی

کوسن فرمان کشتی

54000تومان

کوسن نشیمن تابستانی چجوریه؟

کوسن یکی از عناصر جذاب و مهم در اتاق نشیمن است، چراکه با تغییر رنگ و ترکیب آنها به‌راحتی می‌توان فضاهای مختلفی را بدون تغییر سایر وسایل و صرف هزینه زیاد ایجاد کرد. برای تابستانی کردن دکوراسیون نشیمن، استفاده از کوسن‌هایی با المان‌های دریایی و یا انواع گل‌ها و رنگ‌های روشن مانند آبی و یا رنگ‌های گرم پیشنهاد می‌شود.

پیشنهاد برای خرید محصولات مشابه: فروشگاه اینترنتی کلکشن

  • حدود قیمت: 45 تا 200 هزار تومان

مطلب مرتبط: مدل کوسن مبل، چی برای خونه شما بهتره؟

میز جلومبلی چوبی

دکوراسیون اتاق نشیمن با انواع میز

میز هم از وسایلی است که لازمه هر اتاق نشیمن به‌حساب می‌آید، تا حدی که ممکن است مبلمان بدون میز، فضای نشیمن را ناقص و غیرمعمولی جلوه دهد. قرار دادن انواع اکسسوری‌ و گلدان گل، یکی از موارد کاربرد میز است. برای نشیمن تابستانی، میزهایی به شکل تنه درخت، ایده جالبی خواهد بود. میزهای عسلی نیز در این فضا موردنیاز است. برای آنها نیز می‌توان از شکل تنه درخت استفاده نمود.

پیشنهاد برای خرید محصولات مشابه: فلکسی وود

  • حدود قیمت: 280 هزار تا 4 میلیون تومان

مطلب مرتبط: مبلمان چوب و فلز با خلاقیت دو زوج جوان و هنرمند ایرانی

صندلی حصیری

صندلی فضای باز رویال گاردن

صندلی فضای باز رویال گاردن

نامشخص
میزنهارخوری چهارنفره فضای باز

میزنهارخوری چهارنفره فضای باز

3550000تومان
میز و صندلی باغی 2 نفره

میز و صندلی باغی 2 نفره

نامشخص

عناصر حصیری در نشیمن

از آنجا که حصیر، برگ‌ درخت نخل است و نخل به مناطق گرمسیری کاملاً مرتبط است، پس استفاده از عناصر حصیری نیز می‌تواند ایده هوشمندانه‌ای برای تابستانی کردن فضای نشیمن به‌حساب آید. استفاده از صندلی حصیری به‌صورت تک و یا جفت، نشیمن بسیار زیبایی را فراهم خواهد آورد. حتی می‌توانید آنها را به رنگ‌های استفاده‌شده در آن فضا درآورید. آباژور حصیری نیز ایده جالبی است. هم‌چنین می‌توانید طبق سلیقه و به‌دلخواه خود از سایر المان‌های حصیری استفاده نمایید.

پیشنهاد برای خرید محصولات مشابه: رویال گاردن

  • حدود قیمت: 500 هزار تا 3.5 میلیون تومان

مطلب مرتبط: 10 ایده حصیری برای طراحی دکوراسیون داخلی

پرده سفید

پرده اتاق نشیمن

از آنجایی‌که استفاده از پرده باعث محفوظ ماندن حریم خانه می‌شود، می‌توان پرده را یکی از مهم‌ترین عناصر در خانه دانست. پرده مناسب و هماهنگ با چیدمان، فضا را زیباتر و جذاب‌تر می‌کند. شما می‌توانید از انواع مختلف پرده با توجه به چیدمان و سبک فضا استفاده نمایید. برای فضای تابستانی، استفاده از پرده‌های نازک و رنگ روشن پیشنهاد می‌شود.

پیشنهاد برای خرید محصولات مشابه: پرده سرای اطلس

  • حدود قیمت: 60 تا 300 هزار تومان

مطلب مرتبط: 7 نکته برای انتخاب و خرید پرده در دکوراسیون منزل

دیوارکوب

لوستر حصیری

دکوراسیون نشیمن تابستانی با لامپ و روشنایی

نور و روشنایی در خانه اهمیت زیادی دارد و این اهمیت در اتاق نشیمن چندبرابر خواهد بود، چراکه این قسمت از خانه معمولاً برای دورهمی‌های افراد خانواده است و نور مناسب آن، فضا را دلنشین‌تر کرده، باعث صمیمیت بیشتر آن شده و هم‌چنین حس امنیت را نیز افزایش می‌دهد. باید به محل قرارگیری منبع نور نیز دقت کرد و آن را در قسمت مناسبی قرار داد تا آرامش و تعادل فضا به هم نخورد.

پیشنهاد برای خرید محصولات مشابه: لوستر ستامنس

  • حدود قیمت: 300 هزار تا 3 میلیون تومان

مطلب مرتبط: نورپردازی نشیمن، دکوراسیون پر از نور داشته باشید!

اکسسوری تزیینیتزیینات دریایی

اکسسوری‌های تابستانی اتاق نشیمن

اکسسوری‌ها نیز از عناصری هستند که در زیبایی فضا نقش مهمی دارند. هرچه هماهنگی و تناسب بین آنها بیشتر باشد، فضا دلنشین‌تر و زیباتر می‌شود. برای یک نشیمن تابستانی، استفاده از عناصر دریایی، ایده بسیار هیجان‌انگیزی است. هم‌چنین استفاده از انواع تابلو و آویز بر روی دیوار نیز فضا را صمیمی‌تر خواهد کرد.

پیشنهاد برای خرید محصولات مشابه: فروشگاه اینترنتی کلکشن

  • حدود قیمت: 90 هزار تا یک‌ میلیون تومان

مطلب مرتبط: 10 ایده دکوری شیک و مدرن برای تزئین منزل!

گل شاخه بریده

گل و گیاه در خانه

گل و گیاه هم برای دوستداران آنها عنصری جدانشدنی و ثابت در هر فضایی هستند، پس اگر شما نیز از این‌ دست افراد هستید از آنها غافل نشوید و فضاهای خالی را پرکنید. این ایده، هم باعث زیباتر شدن فضا می‌شود و هم لطافت و آرامش خاصی را به همراه خواهد داشت. پیشنهاد ما گل آفتابگردان و انواع گل‌های تابستانی است.

مراکز پیشنهادی برای خرید محصولات مشابه: گلخانه کونیکا

  • میانگین قیمت: 5 تا 500 هزار تومان

مطلب مرتبط: گیاهان فصلی، این گلهای تابستانی را بهتر بشناسیم!

برای ارتباط با هر یک از گروه های معرفی شده روی لینک سبز رنگ آنها کلیک کنید و از طریق راههای تماس، سریعتر برای خرید اقدام کنید. 

منبع: مجله منزل ؛ نویسنده: حدیث حقیقت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر