املت فلفل و ژامبون

پختن املتی با بافت نرم و اسفنجی از اونی که فکر می کنید خیلی راحت‌تر و سریع‌تره. می‌تونید اون رو با هر سبزی و مواد دیگه‌ای که دوست دارید پر کنید.

وب سایت آشپزباشی: پختن املتی با بافت نرم و اسفنجی از اونی که فکر می کنید خیلی راحت‌تر و سریع‌تره. می‌تونید اون رو با هر سبزی و مواد دیگه‌ای که دوست دارید پر کنید.
 
مواد لازم: 

  •     روغن زیتون 2 قاشق چای خوری
  •     پیاز 1/4 عدد
  •     فلفل دلمه ای 1/4 عدد کوچک
  •     ژامبون 60 گرم
  •     تخم مرغ 2 عدد بزرگ
  •     نمک  نوک انگشت

 املت فلفل و ژامبون
 
آماده کردن مواد برای تهیه املت فلفل و ژامبون:

1.  پیاز رو پوست بگیرید و ریز خرد کنید.
2.  قسمتای اضافی فلفل دلمه‌ای رو جدا کنید و بعد اون رو ریز خرد کنید.
3.  ژامبون رو هم خرد کنید.

طرز تهیه:

  1. در ماهیتابه کوچکی روی حرارت متوسط، 1 قاشق چای خوری روغن زیتون گرم کنید و پیاز و فلفل دلمه ای رو برای حدود 2 تا 3 دقیقه تا پیاز نیمه شفاف بشه، در اون تفت بدین. ژامبون رو اضافه کنید و مواد رو برای 3 تا 5 دقیقه دیگه تا قهوه‌ای بشن بپزید.
  2. در کاسه کوچکی، تخم‌مرغ‌ها و نمک رو با چنگال بزنید تا کف کنه. ماهیتابه کوچکی رو روی حرارت متوسط گرم کنید. 1 قاشق چای خوری دیگه روغن زیتون رو در اون بریزید و در ماهیتابه پخش کنید. ترکیب تخم‌مرغ رو در اون بریزید. بذارید تا املت کمی ببنده.
  3. بعد با لیسک تخم‌مرغ پخته رو به سمت مرکز ماهیتابه بیارید و ماهیتابه رو تکون بدید تا تخم‌مرغ خام جای اون رو بگیره و بپزه. این کار رو چند بار دیگه و برای حدود 1 تا 2 دقیقه تکرار کنید تا تخم‌مرغ کاملا ببنده و بپزه.
  4. ترکیب فلفل و ژامبون رو روی نیمی از املت بریزید و نیمه دیگه املت رو روی اون برگردونید. املت رو در بشقاب گرمی بذارید و میل کنید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان