ماهان شبکه ایرانیان

تغییر استایل جنیفر لارنس از گذشته تاکنون

در طول سالهای گذشته هیچ بازیگر هالیوودی به‌اندازه جنیفر لارنس نتوانسته است خبرساز شود

در طول سالهای گذشته هیچ بازیگر هالیوودی به‌اندازه جنیفر لارنس نتوانسته است خبرساز شود. او به‌اندازه ی همین خبرسازی‌ها در کارهایش هم موفق بوده است. منتقدان، علاقه‌مندان به فرش قرمز و بازیگران دیگر همگی در تغییر استایل او از یک دختر ساده در فیلم( girl next door) به یکی از جذاب‌ترین‌های هالیوود نظر مشترکی دارند. همراه بنیتا باشید تا نگاهی به تغییرات جنیفر در طول سالهای بازیگری خودش باشیم.

دختر بچه‌ی تازه‌وارد به هالیوود

جنیفر لارنسCredit: Getty Images

اولین بار لارنس در سال 2008 بر روی فرش‌ قرمز با یک لباس ابریشمی و با ظاهری کاملاً جوان و سرزنده دیده شد .

 

لباس سیاه‌کاری

جنیفر لارنسCredit: Getty Images

او در سال 2009 برای نشان دادن پیشرفت در کارهایش لباس تمام مشکی و شیکی به تن داشت. او در آن روزها، اولین دوران ورودش به هالیوود را تجربه می‌کرد.

 

دختر یونانی

جنیفر لارنسCredit: Getty Images

تمام چیزی که جنیفر لازم داشت تا خودش را به‌عنوان یکی از ستاره‌های هالیوودی به بقیه نشان دهد، چیزی نبود جز یک لباس رومی سفید باستانی.

 

جایزه‌ی بهترین بازیگر زن

جنیفر لارنس

Credit: Getty Images

لارنس در سال 2011 برنده جایزه‌ی بهترین بازیگر زن شد و سال خوبی داشت. او در این مراسم لباس قرمزی از کلاوین کلین (Calvin Klein) به تن داشت که جایزه‌ی زیباترین زن اسکار را هم می‌توانست متعلق به خود کند.

 

لباسی مکمل فرش قرمز!

جنیفر لارنس

Credit: Getty Images

برای اینکه میزان علاقه‌ی او را به مد و لباس‌های برند بدانید، نگاهی به سال 2012 می‌اندازیم، در این سال او با لباسی آبی‌رنگ و برند (viktor&rolf) بر روی فرش قرمز حضور پیدا کرد.

 

دختری در آتش

جنیفر لارنسCredit: Getty Images

جنیفر لارنس را بدون تصور کردنش در فیلم (The Hunger Games)در سال 2012 نمی‌توانیم کامل بیان کرده باشیم. او برای فرش قرمز این مراسم، به‌عنوان دختر درون آتش لباسی طلایی به تن داشت. او به‌عنوان یک نماد از فیلم (The Hunger Games) تبدیل شد.

 

شهر را رنگی کن

جنیفر لارنسCredit: Getty Images

سال 2012 را باید سال جنیفر لارنس بنامیم. علاوه بر موفقیت‌هایی که در عرصه‌ی فیلم‌های (Hunger Games)به دست آورده بود، به‌عنوان یکی از شخصیت‌های دنیای مد هم تبدیل‌شده بود، در جشنواره‌ی فیلم تورنتو او یک لباس از برند (Christian Dior) به تن داشت تا به همه نشان دهد که یکی از چهره‌های آیکونی این برند است. لباسی که رنگ‌های زیادی، از سیاه گرفته تا صورتی و بنفش در خودش داشت.

 

سفید خامه‌ای

جنیفر لارنسCredit: Getty Images

زمانی که او در سال 2013، برای بازیگر نقش مکمل زن در فیلم کتاب بارقه (Silver Linings Playbook)، جایزه گرفت، بازهم تمام تلاش‌هایش تا آن زمان برای همه درخشان‌تر شد. او تا آن سال در تمام فرش‌های قرمز و جوایز اسمی از خودش داشت. او در این شب یکی از لباس‌های سفید کریستین دیور (Christian Dior) را به تن داشت که در راه رفتن باید لباس خودش را جمع می‌کرد.

 

دیوری اصیل

جنیفر لارنس

Credit: Getty Images

یک سال دیگر، یکی دیگر از قسمت فیلم‌های (Hunger Games) منتشر شد تا کریستین دیور بیش از همیشه بتواند برای لباس‌های خودش تبلیغ کند. لباسی که لارنس به تن داشت، آبی کاربنی بود که بیش از همه‌چیز آبی بر روی آتش (Hunger Games) به نظر می‌رسید.

 

آماده‌ی رفتن

جنیفر لارنسCredit: Getty Images

دوباره در سال 2016 او به‌عنوان بهترین بازیگر زن در مراسم گلدن گلاب تجلیل شد. در این مراسم او لباسی قرمزرنگ به تن داشت. لباسی که مثل همیشه از برند (Dior )بود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان