آیا این زوج‌های مشهور مناسب هم بوده اند؟

در این مطلب تعدادی از زوج های هالیوودی را به شما معرفی می کنیم که شاید از دور به نظر برسد به هم نمی آیند، اما از بودن در کنار هم لذت بردند.

برترین ها: در این مطلب تعدادی از زوج های هالیوودی را به شما معرفی می کنیم که شاید از دور به نظر برسد به هم نمی آیند، اما از بودن در کنار هم لذت بردند.
 
آمبر تامبلین و دیوید کراس
 
اختلاف سنی زیادی دارند! علیرغم 19 ساله بودن امبر تامبلین در فیلم "خواهری شلوارهای مسافر"، در سال 2012 در حالی با کمدینی به نام دیوید کراس ازدواج کرد که لباس قدیمی زرد با گل های بهاری پوشیده بود. او به ما در مجله آس ویکلی در سال 2012 گفت: «هیچ چیز قدیمی و سنتی در مورد من وجود ندارد.»
 
 به نظرتان این زوج های مشهور مناسب هم بوده اند؟
 


لیدی گاگا و تیلور کینی
 
هیولای مادر، یعنی لیدی گاگا که طرفدارانش او را به این اسم نامیده اند همسرش را پیدا کرد! لیدی گاگا به خاطر آرایش عجیبش و حرکات دیوانه وار و شیفته کننده ای که در استیج از خود نشان می دهد معروف شده است. اما او نامزدی معمولی از سریال "آتش سوزی شیکاگو" پیدا کرد که نامش تیلور کینی بود. علیرغم این که او زنی قدرتمند بود، گاگا گفت که در رابطه با نامزدش سر به زیر و فروتن و آرام است.
 
او در مارس 2014 به برنامهThe Morning Mash Up  گفت: «نامزدم بسیار مسولیت پذیر است. منظورم این است زمانی که من خانه ام، من را دوست دارد، کفش هایم را در می آورد، برای او شام درست می کنم و او هم شغلی دارد و واقعا پر مشغله است.»
 
 به نظرتان این زوج های مشهور مناسب هم بوده اند؟
 


کامرون دیاز و بنجی مَدن

برای ما ثابت شده که این بازیگر و ستاره راک گود شارلوت در ماه مه 2014 آشنا شدند و هر دو چند هفته بعد در حالی که دستان هم را در نیویورک سیتی گرفته بودند آن محل را ترک کردند. نقطه اشتراک این زوج چیست؟ نیکول ریچی. منبعی به ما گفت: «او از از داشتن همسرش خوشحال است. هر دو مستقیما مشغول کار هستند.»
 
 به نظرتان این زوج های مشهور مناسب هم بوده اند؟
 


چلسی هنلدر و کورتیس جیمز جکسون سوم با نام هنری فیفتی سنت (50 سنت)

تهیه کننده و هنرپیشه معروف به نام اپرا وینفری، در مورد رپر خود گفت، او بسیار مهربان است و قلب رئوفی دارد و نیازی به آرام کردن او نمی باشد. این رابطه، یکی از جدی ترین روابط نبود. او به نمایش من در سال 2010 آمد و برای من گل فرستاد. و من از او خوشم آمد. اما من قصد ندارم با کسی قرار بگذارم که نام او عدد است (نام او 50 سنت است).
 
 به نظرتان این زوج های مشهور مناسب هم بوده اند؟
 


تام کروز و شر

شر در اولین آلبوم دهه 80 خود که توسط خواننده بزرگ زن به عنوان یکی از پنج موردی که عاشق او است گفته است: «او برای مدتی بسیار جذاب و قوی بود. فردی که من شناختم بسیار عالی و دوست داشتنی بود.»
 
 به نظرتان این زوج های مشهور مناسب هم بوده اند؟
 


جاستین تیمبرلیک و فرگی

قبل از اینکه تیمبرلیک با جسیکا بیل ازدواج کند و فرگی از جاش دوهامل صاحب فرزند پسری شود، این هنرمندها با هم دوست بودند، در حالی که گروه دخترانه فرگی برای فیلم "ارکیده وحشی" در توری با گروه پسرانه 'N Sync بودند. فرگی به روزنامه استرالیائی کوریه میل گفت: «جاستین 16 ساله بود و من 23 ساله. این موضوع مربوط به قبل از تیره شدن رابطه او با بریتنی اسپیرز بود.»
 
 به نظرتان این زوج های مشهور مناسب هم بوده اند؟
 


بروک شیلدز و مایکل جکسون

در سال 1984، این بازیگر آخرین خواننده تاریخ تا آن زمان بود که جایزه گرمی را برده بود. او در مورد رابطه عاشقانه شان در زندگینامه اش در سال 1988 نوشت که شیلدز ادعا کرده که آنها فقط دوست بودند. شیلدز به AP گفت: «ما با هم بزرگ شدیم. او به من اعتماد داشت.»
 
 به نظرتان این زوج های مشهور مناسب هم بوده اند؟
 


مری کیت اولسن و الیور سارکوزی

در حالیکه بازیگر قبلی فیلم "خانه کامل"، یعنی مری کیت السون، 17 سال از او بزرگتر است، او در فوریه 2014 به پاسخ رابطه میلیونری به نام سارکوزی بله گفت. یک منبع داخلی در آن زمان به ما گفت: «او یک سال قبل تلاش کرد تا با او رابطه برقرار کند، اما مری آماده ازدواج نبود. او نیازی برای رفتن به یک کافی شاپ گران و خوردن شام یا نوشیدنی گران قیمت نداشت. او می خواست مطمئن شود که الیور برای او مناسب است.»
 
 به نظرتان این زوج های مشهور مناسب هم بوده اند؟
 


لیان رایمز و تایگر وودز

وودز، در حال حاضر با اسکی بازی به نام لیندی وون رابطه دارد، منبعی به ما در مورد شخص گلف باز و رایمز گفته است: «آنها عاشق هم شدند و این رابطه برایشان همه چیز بود، اکنون با ادی سیبری ازدواج کرده است. تایگر واقعا عاشق او بود. او ظاهر بلوند او را خیلی دوست داشت. گفته شده که پدر رایمز مخالف رابطه آنها بود زیرا وودز هفت سال از او بزرگتر بود.»
 
 به نظرتان این زوج های مشهور مناسب هم بوده اند؟
 


هیو هفنر و کریستال هریس

بنیان گذار مجله معروف بزرگسالان آمریکایی به نام هفنر و دوست دختر 60 سال جوان تر از او، بعد از دو سال رابطه و نامزدی به هم خورده، این رابطه را در یک مراسم عروسی رسمی بزرگ نیویورک در عمارت بزرگ پلی بوی در سال 2012 رسمی کردند. هریس به ما گفت: «زمانیکه عروسی باز به هم خورد، من مسبب آن بودم. من نیاز به تحقیق بیشتر و مدتی دور شدن از اینجا داشتم (از هف و عمارت). زمانی که از او دور بودم باعث شد که بفهمم می خواهم با او در این عمارت باشم.»
 
 به نظرتان این زوج های مشهور مناسب هم بوده اند؟
 


برندی گلانویل و جرارد باتلر

یک بعد از ظهر خوب و سرگرم کننده بود. باتلر به هوارد استرن، ستاره در حال کار روی برنامه خانه واقعی بورلی هیلز گفت، او اسم این بازیگر پذیرفته شده را فراموش کرده است. «او بسیار خشن و وحشی است.» آیا گلانویل ، عاشق باتلر بود؟ او به باتلر نمره 11 از ده نمره داد..
 
 به نظرتان این زوج های مشهور مناسب هم بوده اند؟
 


الیویا وایلد و جیسون سودیکیس

«فکر می کنم او به من علاقه مند نخواهد شد، من مخالف نیستم،» وایلد به ماری کلیر در مورد نامزد جدیدش گفت، که شروع به دوستی بعد از ملاقات در فینال SNL 2011 کرده است. «او خیلی فرد سردی بود ولی بسیار بامزه - من خیلی طرفدار او بودم و همیشه به سخنان و زیرکی اش علاقه مند بودم. فکر می کنم ... او یک بازیگر با استعداد با مغزی درخشان است، من آنقدر زیبا نیستم.» این زوج در آوریل 2014 صاحب پسری شدند.
 
 به نظرتان این زوج های مشهور مناسب هم بوده اند؟
 


آنالین مک کورد و دامینیک پرسل

این بازیگر خانم در مورد رابطه طولانی مدت اش با همسرش پرسل به ما گفت: «چیزی که من در مورد مردان مسن دوست دارم این است که آنها می خواهند تا برای شما انعطاف پذیر و متنوع باشند. هر وقت که من سر در گم و دیوانه می شوم و جمله ای همانند این جمله می گویم که "اه، این مشکل هیچ وقت حل نمی شود و درست نمی شود" او در کنار من حاضر است تا هر کاری برایم انجام دهد. من نیاز به فردی دارم که اعتماد به نفس دارد و به خودش مطمئن است زیرا ما همیشه از هم دور هستیم.»
 
 به نظرتان این زوج های مشهور مناسب هم بوده اند؟
 


چد کروگر و آوریل لاوین

کروگر بسیار مطمئن بود که این خواننده "پیشرفته"، یعنی آوریل تنها فردی است که به او الماس 14 قیراتی پیشنهاد داد - بدون این که او را به خانواده اش معرفی کند. «مادر من یکی از بزرگترین طرفداران آوریل است، پس زمانی که من صدای او را روی بلندگوی تلفن می گذاشتم و اخبار را به او می دادم، این کار خیلی خنده دار بود و او خجالت می کشید.» این زوج در ژوئیه 2013، در تعطیلات آخر هفته که مهمانی در جنوب فرانسه داشتند با هم ازدواج کردند. متاسفانه، مجله آس ویکلی این خبر بد را داد که این زوج یک سال بعد، از هم جدا شدند و در تیتر خبرها قرار گرفتند.

به نظرتان این زوج های مشهور مناسب هم بوده اند؟
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان