نصرتی: در آسیا نمی‌توانیم مشکلات را لاپوشانی کنیم

نفت تهران می‌گوید مدیریت و سرمربی این تیم به جای پیامک دادن و صحبت کردن باید در جلسه مشترک مشکلاتشان را حل می‌کردند.

نصرتی: در آسیا نمی‌توانیم مشکلات را لاپوشانی کنیم

به‌ گزارش ‌ایسنا، پس از این که حراست مجموعه وزارت نفت واقع در تهرانسر اجازه ورود بازیکنان نفت طلاییه را به زمین چمن ندادند و موجب خداحافظی علی کریمی با بازیکنان این تیم شدند، محمد نصرتی، یکی از بازیکنان با تجربه این تیم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اگر مسئولان نفت با علی کریمی می‌نشستند و جلسه خود را برگزار می‌کردند و مشکلات را بر طرف می‌کردند این اتفاقات رخ نمی‌داد. ما بلاتکلیف هستیم. آن از ابتدای فصل که تیم خیلی دیر تشکیل شد و توانستیم رفته رفته به ثبات برسیم و این هم از الان که چند هفته‌ از لیگ برتر گذشته است تکلیف خودمان را نمی‌دانیم. امیدوارم که هر چه‌ زودتر تکلیف ما روشن شود. ماهی را هر وقت که از آب بگیرید تازه است.

او ‌اضافه کرد: تا چند ماه بعد لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم و دیگر نمی‌توانیم در آن جا هم لاپوشانی کنیم و تظاهر به خوب بودن شرایط کنیم. امیدوارم که شرایط به گونه‌ای شود که تیم با قدرت کامل در مسابقات حاضر شود.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران در ادامه‌ خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش جوانان استان تهران مدت زمانی را برای تعیین تکلیف نفت تهران قرار داده که فکر می‌کنم چند روز از آن باقی‌ مانده است. این چند روز فرصت بسیار خوبی است تا سر و سامانی به وضعیت نفت بدهند. شما خبرنگاران هم کمک کنید تا مشکلات به جای بازتاب داده شدن حل شوند.

نصرتی درباره غیبت محسن بنگر در تمرین امروز، گفت‌: نمی‌دانم که او به تمرین آمده است یا نه. شاید هم آمده و وقتی با درهای بسته ورزشگاه نفت تهران مواجه شده، رفته است. شاید هم برای امروز مرخصی گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر