محمودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توانمندسازی فرهنگی مددجویان رویکرد اصلی کمیته امداد است

قائم مقام شهرستان های کمیته امداد استان تهران گفت: تکریم مددجویان و توانمندسازی آن‌ها با ارائه خدمات دارای پیوست فرهنگی باعث سهولت و رفع مشکلات خانواده‌های آن‌ها می‌شود.

توانمندسازی فرهنگی مددجویان رویکرد اصلی کمیته امداد استکریم محمودی قائم مقام شهرستان های کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و 800 دانشجو و 13 هزار دانش آموز از خدمات تحصیلی و فرهنگی این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: در حال حاضر پرونده‌ 950 دانشجوی غیربومی به استان محل اقامت دائم آن‌ها انتقال یافته است.

وی با اشاره به اینکه این نهاد پیش از ورود دانشجویان به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، آن‌ها را برای ورود به رشته‌های دارای بازار کار تشویق و راهنمایی می‌کند، عنوان کرد: فراهم کردن شرایط علم آموزی و مراقبت‌های حین تحصیل برای دانشجویان تحت حمایت، از اولویت‌های اصلی کمیته امداد است.

محمودی خاطر نشان کرد: سعی شده تمام فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد با پیوست فرهنگی انجام شود، زیرا معتقدیم تکریم مددجویان تحت حمایت از مهم‌ترین وظایف امدادگران است و توانمندسازی مددجویان با ارائه خدمات دارای پیوست فرهنگی باعث سهولت و رفع مشکلات خانواده های آن‌ها می شود.

قائم مقام شهرستان‌های کمیته امداد استان تهران در پایان تصریح کرد: از رویکردهای اصلی این نهاد توانمندسازی فرهنگی مددجویان تحت حمایت است. برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد نیز با هدف آموزش و افزایش سطح فرهنگی خانواده‌ها در اولویت است و این برنامه‌ها در زمینه‌های آموزش خانواده، اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی، آموزشی، تربیتی و جشنوارهای قرآنی و غیره اجرا می شود.

بهره‌مندی بیش از یک هزار و 800 دانشجو از خدمات  فرهنگی کمیته امداد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان