ماهان شبکه ایرانیان

کلید پوستی درخشان: آب گرم و لیمو

من به این موضوع اعتقاد راسخی دارم: شما می‌توانید کارهایی که شخصی روزانه قبل از ساعت ۹ صبح انجام می‌دهد را یاد بگیرید

من به این موضوع اعتقاد راسخی دارم: شما می‌توانید کارهایی که شخصی روزانه قبل از ساعت 9 صبح انجام می‌دهد را یاد بگیرید. چیزی که بارها دیده‌ام این است که بسیاری از خانم‌ها اولین چیزی که صبح‌ها می‌نوشند آب داغ با لیمو است. در حالی که کارشناسان هنوز هم این نوشیدنی را برای اثربخشی روی دستگاه گوارش معرفی می‌کنند٬ آب داغ با لیمو پوستتان را براق می‌کند٬ به کاهش وزنتان کمک می‌کند، و به طور کلی فرآیندهای بدن شما را سریع‌تر آغاز می‌کند. در واقع مردم ادعا می‌کنند این نوشیدنی سحر و جادو می‌کند، به همین دلیل است که من کمی شک و تردید دارم. با بنیتا همراه باشید.

اما پس از ماه‌ها سختی (دست برداشتن از لبنیات و نوشیدن یک گالن آب در روز)، زمان آن رسیده بود که شدت سختی‌ها را کم کنم و به دنبال راه آسان‌تری باشم. و ایده‌ی بیدار شدن از خواب در صبح، فشردن نیمی از یک لیمو در کمی آب گرم، و نوشیدن آن٬ در حالی که مراقبت معمول از پوستم را هم انجام می‌دادم٬ احساس بسیار فوق‌العاده‌ای را به من داد٬ به ویژه اینکه از نوشیدن دو فنجان قهوه در صبح هم دست برداشتم.

این عمل ساده نه تنها در داشتن پوستی درخشان به من کمک کرد بلکه من را یک گام به زن بودن نزدیک‌تر کرد، یک زن به تمام معنا! زنی که اوایل صبح از خواب بیدار می‌شود، بدنش را کش و قوسی می‌دهد، و آب گرم با لیمو را می‌نوشد.

بنابراین شب قبل از آزمایش، من به فروشگاه رفتم و مقداری لیمو خریدم. اما صبح روز بعد بدون دردسر نیست: از خواب بیدار شدم، لباس پوشیدم، و مثل همیشه مستقیم به باشگاه ورزشی رفتم بدون اینکه چیزی بخورم. اما زمانی که به خانه برگشتم، خیلی گرسنه بودم، بلافاصله هر ماده غذایی که می‌توانستم را خوردم٬ تخم‌مرغ٬ خوراکی‌های شیرین و حتی چرب.

آب لیمو و آب گرم Credit: pinterest

بالاخره تصمیم گرفتم که من باید حدود 15 دقیقه زودتر از خواب بیدار شوم تا قبل از رفتن به باشگاه٬ دوش آب گرم بگیرم. من در حال حاضر هر روز صبح ساعت 6 از خواب بیدار می‌شوم! در ابتدا بسیار بی‌رحمانه و آزاردهنده بود. اما بعدها از تشریفات صبح زود لذت بردم: از خواب بیدار می‌شدم، دوش آب گرم می‌گرفتم، و لباس باشگاهم را می‌پوشیدم. همان‌طور که من آب می‌نوشیدم، می‌خواستم آپارتمانم را مرتب کنم و به یک پادکست گوش بدهم. من در واقع شوکه شده بودم. معمولاً صبح‌ها بین مغزم و بدنم جنگ  راه می‌افتاد٬ مغزم می‌گفت بلند شو و به باشگاه برو٬ بدنم از خارج شدن از رختخواب امتناع می‌کرد. در واقع زمان زیادی گذشت تا نجات پیدا کردم، زیرا زمانی که از باشگاه برمی‌گشتم، تخت خوابم از قبل مرتب شده بود و آپارتمانم تر و تمیز بود. من می‌توانستم به خودم برسم و ناهارم را آماده کنم(این هم در نوع خودش کاری دشوار است).

و اما پوستم! گفتنش خیلی سخت است. پس از چند هفته، متوجه درخشندگی بیشتری شدم اما این می‌تواند مربوط به هر چیزی باشد. آب گرم به من کمک کرد تا برنامه‌ای منظم برای مراقبت از پوستم را دنبال کنم. و همچنین وقتی صبح‌ها آب می‌نوشیدم مواد غذایی سالم‌تری را انتخاب می‌کردم. 

 مقالات 10 باید و نباید برای داشتن پوستی با زیبایی طبیعی و برای شادابی پوست و موی خود استفاده از این مکمل ها را در تابستان فراموش نکنید نیز به شما راهنمایی می‌کنند.

صادقانه بگویم نوشیدن یک لیوان آب گرم و لیمو هر روز صبح برای من تبدیل به مهم‌ترین چیز شده است. به جای اینکه روزم را با بلافاصله پریدن روی دوچرخه و یا تردمیل شروع کنم، 15 دقیقه به خودم زمان می‌دهم و با آرامش نوشیدنی‌ام را می‌نوشم. باور من این است که کلید درخشندگی پوستم نوشیدن آب گرم و لیمو است. 

زندگی گاهی اوقات سخت است، و ما واقعاً زمان زیادی را برای خودمان نمی‌گذاریم. و دراز کشیدن در رختخواب با موبایل ممکن است آرامش‌بخش به نظر برسد، اما برای من مثل این بود که کارم را چند ساعت زودتر شروع کرده باشم. فشردن لیمو در یک لیوان آب به شما می‌گوید: "خب دنیا! من یک ثانیه دیگر به تو رسیدگی می‌کنم. اما در حال حاضر، قصد دارم برای خودم کاری انجام دهم". 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان