مرعشی خبر داد

استقرار ۲۱ پایگاه درمانی هلال احمر ایران در عراق برای برگزاری مراسم اربعین

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از استقرار ۲۱ پایگاه درمانی هلال احمر ایران در عراق برای برگزاری مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر اظهار کرد: در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر عراق هماهنگی‌های لازم برای نحوه ارائه خدمات در تمامی پایگاه‌های ارائه خدمات درمانی هلال‌احمر ایران به زائران را انجام دادیم.

وی افزود: در این دیدار مقرر شد تا یک نماینده از هلال‌احمر عراق در بیمارستان‌های الحسین، الفرات، صدر و حیدری در عراق که هلال‌احمر ایران با آن‌ها در اربعین همکاری نزدیک دارد، حاضر بوده و هماهنگی‌های لازم با مسئولان عراقی را در ارائه خدمات لازم به زائران انجام دهد.

وی همچنین به دیدار خود با حجت‌الاسلام و المسلمین نجفی نماینده بعثه رهبر معظم انقلاب در عراق و حسینی نماینده سازمان حج و زیارت در عراق اشاره و اظهار کرد: در این دیدار‌ها نیز شرایط ارائه خدمات هلال‌احمر در عراق بررسی و برنامه عملیاتی هلال‌احمر برای اربعین امسال تشریح و هماهنگی لازم برای نحوه استقرار درمانگاه‌های مرکزی هلال‌احمر در نجف و کربلا تجهیزات، دارو، مراکز درمانی مستقر در هتل‌ها، حمل و نقل، محل درمانگاه‌ها و محل استقرار 21 پایگاه درمانی هلال‌احمر در عراق همزمان با اربعین انجام شد.

استقرار 21 پایگاه درمانی ایران در عراق همزمان با اربعین

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر