ماهان شبکه ایرانیان

موضوع نشست های تخصصی هفته ملی کودک مشخص شد

برگزاری شش نشست تخصصی،‌ بخشی از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودک است.

موضوع نشست های تخصصی هفته ملی کودک مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در روزهای برگزاری هفته ملی کودک، کانون علاوه بر حضور در بخش نمایشگاهی، شش نشست تخصصی را میزبانی می‌کند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان همه روزه می‌توانند از ساعت 10 تا 12 مهمان این نشست‌ها در سالن کنفرانس شماره یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری باشند.

در نخستین روز از هفته ملی کودک یعنی 15 مهر، نشست «فرزند پروری خردمندانه»   با سخنرانی دکتر غلامعلی افروز و دکتر محمدعلی شامانی برگزار می‌شود.

عنوان نشست‌های 16 و 17 مهر به ترتیب «لزوم آشنایی کودکان با ارزش‌های محیط زیست و میراث فرهنگی» و «کودک سالم، جامعه سالم» با سخنرانی دکتر فرهاد نظری و دکتر اسماعیل عالی‌زاده خواهد بود.

«جایگاه فن‌آوری‌های نوین در رشد و تربیت کودکان» عنوان نشستی با سخنرانی محمدحسین نخ‌چی، استاد دانشگاه است که  18 مهر میزبان علاقه‌مندان است.

 چهارشنبه 19 مهر دکتر محمدعلی شامانی، اعظم ترابی و صدیقه اطهری سخنرانان نشست «اهمیت فرهنگ‌سازی در استفاده از محصولات فرهنگی ایرانی» هستند.

آخرین نشست تخصصی این روزها پنج‌شنبه 20 مهر برگزار می‌شود. دکتر عبدالعظیم کریمی در این روز با مخاطبان درباره‌ی «مفهوم کودکی در عصر حاضر، سیر تاریخی تغییر فرهنگی ایران» سخن می‌گوید.

 پیش‌تر نیز دو نشست با عنوان‌های «آموزه‌های عاشورایی» و «کودک و قهرمانان دینی» از همین مجموعه نشست‌ها برگزار شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان