ماهان شبکه ایرانیان

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران:

خون شهدای مدافع حرم طومار داعش و صهیونیسم را درهم می‌پیچد

کرمانشاه- مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز خون شهدای مدافع حرم طومار داعش و آمریکا و صهیونیسم را درهم می‌پیچد و این هدف والا نشأت یافته از فرهنگ عاشورایی است.

خون شهدای مدافع حرم طومار داعش و صهیونیسم را درهم می‌پیچد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت حماسه مقاومت مردم گیلانغرب امروز چهارشنبه با حضور 3000 نفری مردم و مسئولان این شهرستان در استادیوم شهدای شهر گیلانغرب برگزار شد.

 مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم مقاومت مردم گیلانغرب در 8 سال دفاع مقدس و اتحاد ملت ایران در دوران دفاع مقدس را یک الگوی عاشورایی دانست و اظهار داشت: دفاع مقدس ما برگرفته از مکتب عاشورا است و الگوی مقاومت ما عاشورایی بود همچنانکه قیام و انقلاب ما هم حسینی و عاشورایی بود.

سردار حسین دقیقی، مقاومت کم نظیر مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس را ستودنی دانست و بیان کرد: مردم این دیار با خلق این حماسه ایستادند و با رشادت بی نظیر خود توانستند ارتش تا دندان مسلح بعث عراق را در پشت دروازه های این کشور متوقف کرده و بلکه به عقب برانند و صفحه پرافتخاری را در تاریخ بیافرینند و این یک الگوی بی نظیر مقاومت است.

وی گفت: دیروز خون های پاک شهدای مظلوم دفاع مقدس بود که طومار تجاوز به سرزمین اسلامی ایران را درهم پیچید و امروز خون شهدای مدافع حرم است که طومار داعش و آمریکا و صهیونیسم را درهم می پیچد و این نشأت گرفته از تفکر ناب اسلامی در بین جوانان ومردم ماست که الگوی آن عاشوراست.

 امام جمعه شهرستان گیلانغرب نیز در این مراسم، انقلاب اسلامی را نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی دانست و گفت: ملت ایران اسلامی با اعتقاد و تمسک به فرهنگ عاشورایی در برابر استکبار و هجمه به ناحق دشمنان ایستادند و حقانیت خود را با دفاع مقدس محقق کردند.

 حجت الاسلام خاص امیری به مسائل اقتصادی منطقه اشاره کرد و گفت: شهرستان گیلانغرب علی رغم پیشینه ارزشی که در حوزه دفاع مقدس دارد اما اکنون از محرومیت رنج می برد.

وی افزود: انتظار مردم این است که تلاش‌هایی برای رونق دادن وضعیت اقتصادی منطقه و رسمی کردن بازارچه سومار به عنوان مؤلفه محرومیت زدایی این خطه در بن بست صورت پذیرد که این مهم نیازمند نگاهی ویژه و توجه خاص به مردم گیلانغرب است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان