جالب انگیزها: از عکاس ماهری که دست و پا ندارد تا مرد باران

مردی که از بدو تولد دست و پا نداشته اکنون عکاس ماهری شده که عکس هایش حرف های زیادی برای گفتن داره. اگه قبل از شناختن این عکاس اندونزیایی عکس هاش رو ببینید هرگز باورتون نمیشه که از دهانش برای گرفتن عکس ها استفاده کرده باشه

جالب انگیزها: از عکاس ماهری که دست و پا ندارد تا مرد باران

عکاس ماهری که مادرزادی دست و پا ندارد

مردی که از بدو تولد دست و پا نداشته اکنون عکاس ماهری شده که عکس هایش حرف های زیادی برای گفتن داره. اگه قبل از شناختن این عکاس اندونزیایی عکس هاش رو ببینید هرگز باورتون نمیشه که از دهانش برای گرفتن عکس ها استفاده کرده باشه. این عکاس 24 ساله به نام “اچماد ذوالکرنیان” از همون ابتدا بدون دست و پا اما با روحیه ای لطیف و زیرک به دنیا اومده. درسته که ذولکرنیان دست نداره اما برای گرفتن عکس ها با مهارت تموم از اعضای دیگه بدنش “صورت و دهان” استفاده میکنه. ذوالکرنیان میگه: من نمیخوام مردم عکس های خودم رو ببینن و در مورد این که چه کسی هستم بدونن من فقط میخوام مردم خلاقیت هامو ببینن.

اتفاقات جالب

اتفاقات جالب

اتفاقات جالب

اتفاقات عجیب

اتفاقات عجیب

اتفاقات عجیب

اتفاقات عجیب

بلندترین مسیر پیاده روی مارپیچی در دانمارک

استودیو معماری EFFEKT یک مسیر پیاده روی بلند که ارتفاعش از درختای جنگل بلندتره طراحی کرده که از روی اون میشه مثل پرنده ها به محیط اطراف دید داشت. این سازه با ارتفاع 45 متری به عنوان یک مکان تفریحی برای این که مردم بتونن چشم انداز جنگل رو تماشا کنن ساخته شده.

اتفاقات عجیب

اتفاقات عجیب

اتفاقات عجیب

اتفاقات عجیب

پیرزن 90 ساله خانه اش را به گالری هنر تبدیل کرد

سن فقط یک عدده به خصوص وقتی بحث خلاقیت پیش میاد. یک پیرزن 90 ساله به نام “Agnes” در روستای Louka در جمهوری چک دوست داره همیشه خونه ش زیبا باشه برای همین هر بهار و تابستون چارچوب های در و پنجره با طراحی های خیلی زیبا برای خونه ش استفاده میکنه. و اخیرا یه سرگرمی دیگه به تقلید از یکی از همسایه هاش که سال هاست این کارو انجام میده به کارهاش اضافه کرده. Agnes با فلموی ریز و رنگ آبی روی دیوار خونه ش طرح و گل های خیلی زیبا کشیده

اتفاقات عجیب

اتفاقات عجیب

اتفاقات عجیب

جالب انگیزها

مرد باران

پدربزرگ دون دکر “Don Decker” در سال 1983 در پنسیلوانیا از دنیا رفت. مرد جوان پس از خاکسپاری احساس تب شدیدی کرد و بیهوش شد. در همان لحظه از سقف و دیوارهای اتاق آب شروع به چکیدن کرد در حالی که هیچ لوله آبی در این قسمت از خانه وجود نداشت. این اتفاق همه رو شگفت زده کرد. دوستان دون به پلیس زنگ زدند و اونو به یه خونه دیگه منتقل کردن و همین اتفاق اونجا هم افتاد. به محض این که اتاق رو ترک کرد دیگه آب از سقف نمیچکید. این اتفاق یکی از معماهایی بود که حل نشده باقی موند.

جالب انگیزها

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان