چگونه لب های خود را حجیم تر نشان دهیم؟

با تشکر از «کایلی جنر»، وسواس ما برای داشتن لبان بزرگتر، قصه‌ای است که دیگر رو به زوال است

با تشکر از «کایلی جنر»، وسواس ما برای داشتن لبان بزرگتر، قصه‌ای است که دیگر رو به زوال است. مطالعات مختلف در سال‌های اخیر هم نشان داده‌اند که دوباره داشتن لب چاق و چله جذاب‌تر است. در حال حاضر، ما همه به دنبال لب‌های (Jenner esque) نیستیم بلکه بیشتر دنبال لب‌هایی هستیم که به صورتمان بیاید. هر خانم باهوشی می‌تواند لب خود را بدون نیاز به استفاده از پرکننده‌های پلاستیکی و با استفاده از چند حیله‌ی آرایشی پرتر و یا متقارن‌تر، نمایش دهد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

البته، اگر شما نمی‌خواهید لب‌هایی به بزرگی «جنر» داشته باشید، باز هم می‌توانید به راهنمایی ما در مواد لب دقت نمایید. در حالی که لب هیدراته (hydrated) و چاق و چله می‌تواند از طریق محصولات مراقبت از پوست و شیوه‌ی زندگی به دست آید، ولی پروتز لب هم می‌تواند کارساز باشد.

کایلی جنر

اجازه بدهید از اساتیدی استفاده کنیم که به ما طریقه‌ی استفاده از محصولات مراقبت از لب و نحوه آرایش لب‌ها را به ما آموزش دهند. ما از «هانا مارتین»، یک هنرمند ارشد حرفه‌ای در بابی براون (Bobbi Brown) و جولین رول، به عنوان سفیر همیشگی آرایش اروپا و یک برند در آرایش، برای به اشتراک گذاشتن اصرارشان در آرایش لب استفاده می‌کنیم. برای کسب نتیجه‌ی بهتر توصیه می‌کنیم این راهنما را گام به گام ادامه دهید.

 

 1 - لایه برداری

برای جلوگیری از قرمزی لب‌ها قبل از آرایش که اصلا زیبا نخواهد بود، مطمئن شوید که لب‌های خود را قبل از استفاده از رژ لب (ترجیحا شب قبل) لایه برداری نموده باشید. مارتین توضیح می‌دهد. «این کار به سادگی اجرا می‌شود می‌توانید لب‌های خود را با یک حوله‌ی خشک لایه برداری کنید و یا می‌توانید از مسواک استفاده کرده و مانند مسواک زدن دندان‌ها مسواک را از بالا به پایین روی لب‌های خود بکشید اگر لب‌های شما خشک است پنج دقیقه قبل از لایه برداری آن‌ها را چرب نمایید.»

لایه برداری لب

مارتین توصیه می‌کند اسکراب (scrub) لب خود را برای لایه برداری بسازید طریقه‌ی ساخت اسکراب به این صورت است که ابتدا می‌توانید مقدار کمی از ماتیک تسکین دهنده‌ی لب یا (Soothing Balm) و چند عدد دانه‌ی سنباده یا (Buffing Grains) را پشت دست خود مخلوط کنید و سپس  به صورت دایره‌ای روی لب‌هایتان ماساژ  دهید، پس از چند دقیقه لب‌های خود را با یک حوله‌ی خشک پاک کنید. اگر لب‌های شما پوست پوست می‌شود حتما بعد از لایه برداری از چپ استیک (chapstick) استفاده کنید.

 

 2 - پنهان و برجسته

ممکن است وقتی که می‌خواهید لبانتان بزرگ‌تر به نظر برسد پنهان کردن لب  برخلاف آنچه در نظر شما است، باشد؛ اما «مارتین» و «رول» هر دو توافق دارند که این یک گام کلیدی در این فرآیند است. مارتین توضیح می‌دهد «کانسیلر(concealer) را در تمام طول لب خود استفاده کنید به نحوی که اطمینان حاصل کرده باشید رنگ لب‌ها کاملا پنهان شده باشد به طوری که رنگ واقعی مداد لب خود را فقط در آینه ببینید» توجه داشته باشد که لب بالا باید بزرگ‌تر از حد معمول به نظر برسد؛ مسئله‌ی دیگری که اهمیت دارد این است که باید به رنگ پوستتان هم برای انتخاب رنگ‌ها دقت کنید از این رو اگر به عنوان مثال از (concealer) دی 3 (3-D) استفاده کرده‌اید از (concealer)روشن‌تری برای لب بالا یعنی (V) استفاده کنید. دقت کنید که (concealer) دوم را باید زیر (concealer) اول و به همان جهت که (concealer) اول را روی لبتان کشیده‌اید استفاده کنید. این امر سبب انعکاس روشنایی و خطای دید می‌شود. خطای دید باعث بزرگ‌تر دیده شدن لبتان می‌شود.

 

3 - خط لب

با استفاده از یک خط لب که همان رنگ رژ لب خواهد بود می‌توانید لبان حجیم تری را به نمایش بگذارید. «رول» می‌گوید: «اطمینان حاصل کنید که شما از مداد لب به حد کمال لب خود استفاده می‌کنید». «مارتین» می‌گوید: «اگر می‌خواهید با مداد لب خطی مبالغه انداز از لب‌های خود بکشید مداد لب خود را بیشتر به لبه‌ی لب خود بکشید، مطمئن شوید که در امتداد خط طبیعی لب خود، شکلی طبیعی ایجاد کنید که حالت لبانتان را دارد و سپس فواصل را با خط لب پر کنید.»

 خط لب

 

4 - لایه‌ی رژ لب

شما می‌توانید یک رژ لب استفاده کنید؛ اما اگر شما واقعا یک لب جعلی بزرگ‌تر می‌خواهید، «رول» به شما نشان می‌دهد که باید از دو رژ لب،در همان طیف رنگ که یکی تیره تر از دیگریست استفاده کنید. «استفاده از رژ تیره‌تر در گوشه ‌ی بیرونی لب‌ها و آن یکی که روشن‌تر است را در وسط استفاده کنید که یک سایه‌ی ظریف ایجاد کنید».
 «رول» توضیح می‌دهد: «انتخاب رنگ با شما است: جگری یا قرمز، بنفش و یا آجری؛ اما قوانین انتخاب رنگ را باید رعایت کنید حتما باید دو رنگ تیره‌تر و روشن‌تر استفاده نمایید و حتما باید رژ تیره‌تر را در کناره لب‌ها استفاده نموده و روشن‌تر را در میانه لب‌ها بکار بگیرید تا لب‌های شما بزرگ‌تر نمایش داده شود.»

 

5 - افزودن برق لب (Gloss)

برق لب یکی دیگر از مراحل آرایش هنرمندان حرفه‌ای است که سبب تکمیل همه‌ی موارد برای داشتن لب براق  و چاق و چله می‌شود! مارتین توضیح می‌دهد: «از مرکز لب شروع کنید، کمی برق لب به مرکز لب خود بزنید. لب‌های براق، همراه با هایلایت، موجب خواهد شد لب‌ها فوق‌العاده کامل و چاق و چله، نشان داده شوند و جذایت چهره‌ی شما را دوچندان کنند». رول همچنین می گوید: «درخشش، توهم لب بزرگ‌تر را بیشتر خواهد کرد».

می توانید یک سری به "1روش ساده برای درخشان کردن طبیعی پوست" بزنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان