خودروی عجیب برقی که قبل از رونمایی ۱۰ هزار سفارش گرفته است!

در ماه ژوییه سال جاری یعنی حدودا ۲ ماه پیش، شرکتی تحت عنوان "بولینگر" از یک خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی تحت عنوان B۱ رونمایی اولیه انجام داد که در ظاهر خود شباهت بسیار زیادی به محصولات کلاسیک لندروور دارد، اما این خودرو قرار است در تاریخ ۳۱ اکتبر سال جاری به طور رسمی در رویداد خودروهای کلاسیک منهتن رونمایی شود و همچنین در نمایشگاه بین المللی "س ...

در ماه ژوییه سال جاری یعنی حدودا 2 ماه پیش، شرکتی تحت عنوان "بولینگر" از یک خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی تحت عنوان B1 رونمایی اولیه انجام داد که در ظاهر خود شباهت بسیار زیادی به محصولات کلاسیک لندروور دارد، اما این خودرو قرار است در تاریخ 31 اکتبر سال جاری به طور رسمی در رویداد خودروهای کلاسیک منهتن رونمایی شود و همچنین در نمایشگاه بین المللی "سما" در معرض دید عموم قرار گیرد، اما نکته جالب در رابطه با این خودرو می‌تواند رزرو 10 هزار دستگاه از این اتومبیل پیش از معرفی رسمی آن در رویداد خودروهای کلاسیک منهتن باشد که در نوع خود جالب است.

همانطور که گفتیم، این خودرو تحت عنوان B1 معرفی شده و توسط شرکت "بولینگر" طراحی و ساخته شده است که در واقع یک اتومبیل تمام الکتریکی چهارچرخ محرک بوده و به باتری‌های 60 کیلووات ساعت و یا 100 کیلووات ساعت مجهز شده است که در نمونه اول ‌می تواند محدوده حرکت بیش از 190 کیلومتر و همچنین در نسخه دوم می‌تواند محدود حرکت بیش از 320 کیلومتر تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها داشته باشد.

نیروی تامین شده از سوی باتری‌های اتومبیل هم به سمت یک موتور الکتریکی قدرتمند ارسال می‌شود که قادر به تولید 360 اسب بخار قدرت و 760 نیوتن متر گشتاور بوده و می‌تواند به حداقل شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت حدودا 4.5 ثانیه و حداکثر سرعت 204 کیلومتر بر ساعت دسترسی پیدا کند.

حال باتوجه با آمار خیره کننده سفارشات برای دریافت این خودرو، "رابرت بولینگر" مدیرعامل این شرکت خودروسازی هم اعلام کرده است که نسبت به تولید و عرضه این خودرو به مشتریان بسیار مشتاق خواهد بود و همچنین در ادامه افزود: من نمی‌توانم باور کنم که با سرعت به چنین تعداد رزرو رسیده‌ایم. توجه رسانه‌ها در ماه ژوییه سال جاری بر روی محصول ما شگفت انگیز بود و هزاران ایمیل از سوی طرفداران برای شرکت ما ارسال شد که باورنکردنی هستند. من فکر می‌کنم که ما واقعا یک چیز منحصربه فرد ساخته‌ایم و بسیاری از مردم در ایالات متحده آمریکا و دیگر نقاط جهان می‌خواهند که یکی از خودروهای تمام الکتریکی ما را داشته باشند و ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا تولید این خودرو آغاز شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان