مجید صالح: با هماهنگ شدن بازیکنان، پیکان شرایط بهتری پیدا کرد

مربی تیم فوتبال پیکان درباره شرایط تیمش گفت: به علت ناهماهنگی میان بازیکنان جدید، نتایج خوبی در چهار هفته ابتدایی لیگ کسب نکردیم.

مجید صالح: با هماهنگ شدن بازیکنان، پیکان شرایط بهتری پیدا کرد

به گزارش ایسنا، مجید صالح با اشاره به جدایی برخی از بازیکنان پیکان در ابتدای فصل گفت: بازیکنانی مثل منشا، نعمتی و یزدانی از پیکان جدا و بازیکنان دیگری جایگزین آنان شدند. این موضوع در ابتدای لیگ تیم ما را از لحاظ هماهنگی دچار مشکل کرد.

او با اشاره به این که با گذشت زمان هماهنگی میان بازیکنان تیم بیش‌تر شد، گفت: روند رو به رشد ما از هفته چهارم و با پیروزی برابر فولاد آغاز شد و ما توانستیم چهار پیروزی متوالی در لیگ کسب کنیم.

مربی تیم پیکان ادامه داد: در بازی مقابل تیم‌های سپیدرود و پارس جم، می‌توانستیم بازنده دیدار نباشیم ولی داوری در این دو بازی تا حدودی برای تیم ما مشکل ایجاد کرد.

صالح در پایان صحبت‌هایش ضمن ابراز امیدواری نسبت به روند رو به رشد پیکان در ادامه لیگ، درباره بازیکنان خارجی این تیم گفت: در فصل گذشته منشا در ابتدای لیگ شرایط مناسبی نداشت اما با گذشت زمان توانست کیفیت خوبی از خود به نمایش بگذارد. بازیکنان خارجی پیکان در این فصل هم با گذشت زمان و هماهنگی بیش‌تر با دیگر بازیکنان می‌توانند در ادامه لیگ در روند رو به رشد تاثیرگذار باشند.

تیم فوتبال پیکان، با چهارده امتیاز از هشت بازی در رتبه چهارم لیگ برتر ایران قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان