وسترن دیجیتال از نخستین هارد درایو ۱۴ ترابایتی جهان رونمایی کرد

وسترن دیجیتال به تازگی از هارد درایوی ۱۴ ترابایتی رونمایی کرده که قرار است تنها به دیتاسنترها فروخته شود. هارد درایو Ultrastar Hs۱۴، نخستین هارد درایو ۱۴ ترابایتی جهان به حساب می آید و به گفته وسترن دیجیتال، در هر دو فرمت SATA و SAS، سرعت انتقال ۲۲۳ مبی‌بایت را با خود به ارمغان می آورد.

وسترن دیجیتال از نخستین هارد درایو 14 ترابایتی جهان رونمایی کرد

وسترن دیجیتال به تازگی از هارد درایوی 14 ترابایتی رونمایی کرده که قرار است تنها به دیتاسنترها فروخته شود. هارد درایو Ultrastar Hs14، نخستین هارد درایو 14 ترابایتی جهان به حساب می آید و به گفته وسترن دیجیتال، در هر دو فرمت SATA و SAS، سرعت انتقال 223 مبی‌بایت را با خود به ارمغان می آورد.

این هارد که از هلیوم پر شده، از نظر مصرف انرژی بهینه تر بوده و از نظر عملکرد به هنگام نوشتن اطلاعات، تا دو برابر از مدل های قبلی بهتر عمل می کند. Ultrastar همچنین بسیار کارآمد است و با نرخ 2.5 میلیون ساعتی میانگین زمان بین خرابی، برای مدت های بسیار طولانی می تواند به عملکرد خود ادامه داده و دچار خطا نشود.

Ultrastar Hs14 تنها در دسترس مشتریان سازمان وسترن دیجیتال قرار می گیرد اما توسعه این درایو نشان می دهد که درایوهای مخصوص مصرف کنندگان با ظرفیت های بسیار بالاتر چندان دور از دسترس نبوده و در آینده نزدیک، روانه بازار خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر