ماهان شبکه ایرانیان

شش ماه پس از عرضه؛ فروش گلکسی S۸ و S۸ پلاس در حال اوج گرفتن است

بدون هیچ تردیدی گلکسی S۸ و S۸ پلاس متفاوت ترین و نوآورانه ترین کهکشانی های سامسونگ تا به امروز هستند. به لطف همین تفاوت و البته سخت افزار قدرتمند و داشتن یکی از بهترین دوربین های موجود در بازار، این دو محصول توانسته اند توجهات بسیاری را به سمت خود جلب نمایند.

شش ماه پس از عرضه؛ فروش گلکسی S8 و S8 پلاس در حال اوج گرفتن است

بدون هیچ تردیدی گلکسی S8 و S8 پلاس متفاوت ترین و نوآورانه ترین کهکشانی های سامسونگ تا به امروز هستند. به لطف همین تفاوت و البته سخت افزار قدرتمند و داشتن یکی از بهترین دوربین های موجود در بازار، این دو محصول توانسته اند توجهات بسیاری را به سمت خود جلب نمایند.

البته قیمت بالا اجازه نداد که پرچمداران 2017 سامسونگ بتوانند شروع قدرتمندی را نسبت به موبایل های نسل قبل خود یعنی گلکسی S7 و S7 پلاس به ثبت برسانند. اما حالا و پس از عرضه فبلت نوت 8 و از بین رفتن حباب قیمتی دو موبایل مورد بحث، آمارها نشان می دهند که فروش این دو محصول در بازارهای مختلف در حال افزایش است.

در نمودار بالا می توانید سهم گلکسی S8 و S8 پلاس از موبایل های اندرویدی فعال در کشورهای مختلف را 6 ماه پس از عرضه ملاحظه نمایید. همان طور که می بینید پرچمداران سامسونگ در میان کاربران استرالیایی و کشورهای حوزه اسکاندیناوی از فروش بیشتری نسبت به سایر نقاط دنیا برخورد هستند. ضمن این که دو محصول مورد بحث در کشورهای آفریقایی و جنوب شرق آسیا فروش چندان بالایی را تجربه نکرده اند.

بر این اساس به نظر می رسد که کمپانی سامسونگ می تواند در طی یک سال به اهداف از پیش تعیین شده خود در خصوص تعداد دستگاه های به فروش رفته و درآمد حاصل از آنها دست یابد.

البته ورود به فصل پایین به معنی ورود رقبایی کاملاً قدرتمند و تازه نفس همچون آیفون های جدید اپل (به خصوص آیفون X با نمایشگر OLED) و همچنین پیکسل های جدید گوگل است.

با این حال گلکسی S8 و S8 پلاس هنوز فرصت کافی برای خودنمایی خواهند داشت. به خصوص که بدانیم در حال حاضر بیشترین موبایل اندرویدی فعال در کشور آمریکا گلکسی S7 سامسونگ است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان