ماهان شبکه ایرانیان

۱۱ خانه شناور روی آب که دارای بهترین منظره هستند

خانه‌های کنار دریاچه را فراموش کنید. این خانه‌های جنجالی درست روی آب قرار گرفته‌اند تا بیشترین تصویر و کم‌ترین صدا را ایجاد کنند.

خانه‌های کنار دریاچه را فراموش کنید. این خانه‌های جنجالی درست روی آب قرار گرفته‌اند تا بیشترین تصویر و کم‌ترین صدا را ایجاد کنند.

خانه شناور

Credit: archiexpo.com

خانه‌ای روی آب

خیلی از افراد خوش شانس برای تعطیلات به مناطق اسکله‌ای کنار دریا می‌روند اما بعضی دیگر آنقدر خوش‌شانس هستند تا در تمام طول سال بتوانند روی آب زندگی کنند. خانه‌های شناور برای سال‌ها وجود داشته‌اند. همان طور که سطح دریا بالا می‌آید، ما بیشتر مطمئن می‌شویم که شاهد تکثیر خانه‌های محکمی خواهیم بود که در کنار آبراه‌ها بنا شده‌اند. برای الهام بخشی به عاشقان زندگی در کنار دریا ما مجموعه‌ای از الهام‌بخش‌ترین خانه‌های شناور روی آب را در این مناطق رویایی گردآوری کرده‌ایم.

خانه شناور

Credit: contemporist.com

خانه پیش ساخته روی کرجی توسط گروه معماری MOS

به جای ساختن خانه روی دریاچه هرن گروه معماری (MOS) این خانه کانادایی را روی یک کرجی فلزی بنا نهاد. ساختار شناور به خانه اجازه می‌دهد تا خود را با سطح متغیر آب تطبیق دهد. به خاطر مشکلات در ساخت روی یک محل متحرک، این خانه به صورت پیش ساخته به این مکان منتقل شد.

خانه شناور

Credit: smallhousebliss.com

خانه‌ای روی دریاچه، کاری از گروه معماری Steeltec37

یک خانه تفریحی اجاره‌ای در دریاچه لوسیشن آلمان شباهتی بسیار به یک بادبان پر از باد دارد که هیچ درختی هم نیست تا سایه بندازد و دارای انعکاس قدرتمندی از سطح آب که با پنجره‌هایی کشویی همراه شده تا جلوی ورود نور فراوان به داخل خانه را بگیرد. یک اسکلت فلزی محکم که می‌تواند در برابر عوامل محیطی به خوبی مقاومت کند.

خانه شناور

Credit: mocoloco.com

خوابگاهی معلق کاری از گروه معماری Muskoka

در نوسازی یک خانه قایقی در اونتاریو کانادا، کریستوفر سیموندز از منظره کنار دریاچه و خط ساحلی پر از درخت استفاده کرده است. مواد ساختمانی روستایی در نمای خارجی و هندسی ساختمان به کار رفته تا ساختاری ایجاد کند که با محیط اطرافش یکپارچه باشد. طبقات و استفاده از جزئیات چوبی در کف، ملکی را ایجاد کرده که دوستدار آب است و به این خانه حس یک خوابگاه معلق روی آب را می‌دهد.

خانه شناور

Credit: desiretoinspire.net

خانه قایقی گروه معماری Bercy Chen

استودیو (Bercy Chen) این خانه قایقی زیبا در تگزاس را به یک آبشار و نمای 360 درجه از دریاچه آستین و تپه‌های اطرافش مجهز کرده است. طبقه دوم سایه‌ای را برای قایق‌های داخل آب فراهم می‌کند و منطقه ساحلی به کودکان فضایی برای بازی زیر آبشار می‌دهد. خانه‌ای برای تمام سنین!

خانه شناور

Credit: realestate.msn.com

خانه‌ای زیبا در ساحل خلیج

یک زوج واشنگتنی از شرکت طراحی (BC&J) خواستند تا خانه قایقی 40 مترمربعی آنها را به محلی برای فعالیت‌های خانوادگی کنار ساحل تبدیل کند. یک دسته پنجره شناور روی آب همراه با روشنایی و منظره‌ای از خلیج در هنگام بالا آمدن جزر و مد و برخورد آب به این ساختار حسی آرامش بخش را ایجاد می‌کند.

خانه شناور

Credit: trendir.com

اسکله قایق‌های نورفولک

اسکله قایق‌ها برای این جامعه‌ی کوچک 9 خانه‌ای در دهکده‌ی هرنینگ انگلیس، نقش حیاط خلوت را دارد. شرکت طراحی (LSI) از روکش فلزی و پوشش درخت صدر برای نمای خارجی استفاده کرده تا نمایشگر میراث صنعتی منطقه باشد. یک تراس در طبقه بالا قرار دارد تا بتوانید مناظر اطراف را به خوبی شکار کنید. هر خانه در هنگام صبح منظره خاص خودش را دارد.

خانه شناور

Credit: ykbayfloatingbnb.com

خانه شناور منطقه یلونایف

اگر مطمئن نیستید که آیا توان زندگی روی آب را دارید یک تعطیلات در خانه‌ای شناور در منطقه یلونایف کانادا به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید. تمرینی برای زندگی در کنار لبه ساحل. این خانه شناور قایقی به یک صفحه خورشیدی مجهز است که به کار تامین انرژی در مواقعی که روی آب با محدودیت انرژی مواجه هستید می‌پردازد. این خانه مثل یک جزیره در ساحل دریاچه گریت اسلیو می‌باشد. مهمان‌ها به مثابه‌ی دوستانی هستند بین خشکی و خانه‌ای روی آب.

خانه شناور

Credit: dwellinggawker.com

خانه‌ی رودخانه ویلامیت

این خانه کوچک در این فهرست مساحتی به اندازه 40 متر مربع در پورتلند اورگان دارد. خانه‌‌ای رودخانه‌ای طراحی شده توسط استودیو هملت که برای ساخت باید با قوانین مشکل ساخت و ساز دریایی و مقاومت در برابر آتش روبه‌رو می‌شد. اما سختی‌ها گذرا هستند. نیاز به دسترسی از تمام جهات به ثمر نشسته و فضایی جادار را در اطراف عرشه ایجاد کرده است. سقف راه‌راه برای ظاهرش طوری انتخاب شده تا انعکاس دهنده آب زیر خودش باشد.

خانه شناور

Credit: designbuzz.com

خانه قایقی شناور

هم آب و هم ظاهر دوستدار محیط زیست این خانه قایقی شناور آلمانی طوری طراحی شده تا توجه‌ها را بدون هیچ جلب توجهی به سمت خود جلب کند. ساخته شده از یک کاج اروپایی 250 ساله نجات یافته، مجهز شده به یک سقف سبز برای لحظاتی که صاحبان خانه دل‌شان برای خشکی تنگ می‌شود.

خانه شناور

Credit: homecrux.com

خانه‌های کِنجو

شرکت سازنده خانه‌های پیش ساخته کِنجو این اتاق شناور را با مواد محلی ساخته است. صفحات خورشیدی روی سقف و پنجره‌های بهینه از لحاظ مصرف انرژی که به این خانه ساختاری دوستدار محیط زیست را می‌دهد. خانه به یک موتور و چوب‌هایی باریک مجهز شده تا هم بتواند حرکت کند و هم اینکه ظاهر مدرنی داشته باشد.

خانه شناور

Credit: whitespacebkk.wordpress.com

خانه‌ی تفرجگاه ساحلی

تفرجگاه‌های ساحلی در دست احداث منطقه پوری فنلاند الهام‌های خود برای طراحی را از معماری قایق‌های سایبان‌دار گرفته‌اند که به معنای استفاده از چوب زیاد و سقف‌های مشکی رنگ است. این روستا با نصب فناوری‌های ذخیره‌سازی گرمایی و صفحات خورشیدی برای کاهش مصرف انرژی در حال گرفتن مجوز فضای دوستدار محیط زیست است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان