حمله نظامیان صهیونیست به مدرسه فلسطینی

نظامیان ارتش صهیونیستی عصر شنبه به یک مدرسه فلسطینی در شرق شهر قدس یورش بردند.

 باشگاه خبرنگاران جوان: خبرگزاری دولتی فلسطین نوشت، منابع مطلع فلسطینی در قدس اعلام کردند نظامیان صهیونیست با یورش به محله ابونوار البدوی در قدس ، به یک مدرسه در حال ساخت فلسطینی برای فرزندان عشایر این منطقه حمله کردند و درها و پنجره های آن را جدا کردند. اشغالگران صهیونیست همچنین وسایل و ابزار بنایی در این مدرسه را توقیف کردند.

همچنین یگانی از ارتش صهیونیستی با یورش به قلقیلیه، اقدام به نصب ایست و بازرسی هایی در روستای عزون در شرق این استان کردند و از رفت و آمد آزادانه فلسطینی‌های ساکن این منطقه جلوگیری کردند. شاهدان با تایید این خبر گفتند نظامیان صهیونیستی همه ورودی های روستای عزون را بستند و اقدام به بازرسی و تفتیش فلسطینیها و خودروهای فلسطینی کردند.

 

در همین ارتباط نظامیان صهیونیستی امروز به شهر الخلیل هم یورش بردند و با حمله به اردوگاه الفواره ، یک فلسطینی را بازداشت کردند. راتب الجبور مسئول هماهنگی کمیته های مردمی فلسطین در الخلیل گفت نظامیان صهیونیست امروز پس از بازرسی یک خودروی مسافربری و بررسی هویت مسافران ، « ناصر نصار علی الجندی» 44 ساله را در ایست و بازرسی در این منطقه بازداشت کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان