ماهان شبکه ایرانیان

امروز باید چیا بدونیم؟ از استایل جالب پژمان جمشیدی در تگزاس تا وقتی محسن افشانی به امام حسین پناه می برد!

روز جهانی کودک روزی است که برای یادبود و افتخار کودکان شناخته شده است. کشورها و سازمان‌های بین‌المللی مختلف روزهای متفاوتی را به عنوان روز کودک اعلام کرده و مراسم این روز را در آن جشن می‌گیرند. اما در ایران روز جهانی کودک در روز ۱۶ مهر یا ۸ اکتبر جشن گرفته می‌شود.

امروز باید چیا بدونیم؟” از استایل جالب پژمان جمشیدی در تگزاس تا وقتی محسن افشانی به امام حسین پناه می برد!”

” عمو پورنگ روز جهانی کودک را تبریک گفت”

روز جهانی کودک روزی است که برای یادبود و افتخار کودکان شناخته شده است. کشورها و سازمان‌های بین‌المللی مختلف روزهای متفاوتی را به عنوان روز کودک اعلام کرده و مراسم این روز را در آن جشن می‌گیرند. اما در ایران روز جهانی کودک در روز 16 مهر یا 8 اکتبر جشن گرفته می‌شود.

به همین مناسبت داریوش فرضیایی ( عمو پورنگ ) مجری نام آشنای برنامه‌های کودک، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این روز را تبریک گفت.

داریوش فرضیایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

” روز جهانی کودک مبارک باد
پی نوشت :
همین جهانی که کودکان را به کام مرگ می فرستد و آرزوهای شان را نابود میسازد
امروز شعار روز جهانی کودک سر میدهد…!!!”

 

 

 

” پدر حامد هاکان کیست؟”

 

حامد هاکان (ذاکری) خواننده پاپ، هفته گذشته به دلیل ایست قبلی درگذشت. مراسم تشییع این خواننده مرحوم روز جمعه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری برگزار شد.

نکته ای که در این مراسم توجه کاربران را به خود جلب کرد حضور حجت الاسلام و المسلمین ذاکری، در مراسم به‌عنوان پدر این خواننده بود. حجت‎الاسلام و المسلمین ذاکری از روحانیون دارای نفوذ شهر ری است.

عکس زیر تصویری است از پدر این خواننده پاپ که سابقه همکاری با محسن چاووشی و محسن یگانه را در کارنامه دارد.

از نکات قابل توجه این مراسم حضور نداشتن خواننده‎ها و هنرمندانی است که سابقه همکاری با این خواننده پاپ را داشتند.

 

” گریم ترسناک ارسلان قاسمی”

ارسلان قاسمی بازیگر سریال در چشم باد در فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید در نقش یک میمون به ایفای نقش می پردازد.

این هنرمند جوان کشورمان در صفحه اینستاگرامش تصویری از تست گریمش در این فیلم سینمایی را منتشر کرد که در نوع خود یکی از بی نظیرترین گریم ها است.

در خلاصه‌ داستان این فیلم آمده است: «اختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌ کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ای «پیشونی‌سفید» را از قلعه فراری می دهند. از سوی دیگر مادر «پیشونی‌سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و «پیشونی‌سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌ خواهد پیش مادرش بازگردد اما…

گفتنی است؛ قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت.

ارسلان قاسمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“من و من …
آهوی پیشونی سفید تست گریم.
این موجود انسانی چه شگفت مخلوقی است! گاهی در پستی چنان می‌شود که هیچ جانور کثیفی به او نمی‌رسد، و گاه در عظمت تا آنجا اوج می‌گیرد که در خیال نیز نمی‌گنجد.
دکتر علی شریعتی.”

 

 

” فریدون آسرایی پس از 44 سال ماشینش را استارت زد”

 

فریدون آسرایی خواننده پاپ کشورمان در صفحه اینستاگرام خود تصویری از ماشین کادیلاکش را منتشر کرد و  از روشن کردن آن بعد از 44 سال خبر داد.

گفتنی است؛ آسرایی در 17 مرداد ماه سال 1335 در منطقه آسارا متولد شد.او اولین آلبومش را با تنظیم رامین زمانی و با نام اولین سلام  روانه بازار کرد.

از جمله فعالیت های تلویزیونی وی می توان به حضور در شبکه نسیم به عنوان یکی از داوران برنامه شب کوک اشاره کرد.

فریدون آسرایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“بعد از سالها ماشین کادیلاک رو بیمه کردم و راه انداختم و باورتون نمیشه به راحتى استارت زد و روشن شد و این ماشین بعد از 44 سال از خیلى از ماشین هاى امروزى بهتر کار میکنه.”

” محشن افشانی به امام حسین پناه آورد”

 

محسن افشانی  که چندی پیش با به دلیل انتشار چند دقیقه ای یک استوری که گفته می شود به اشتباه این اتفاق افتاده است به بی اخلاقی متهم شد ، وی درباره حواشی اخیر در صفحه  اینستاگرام خود عکسی از  بین الحرمین منتشر کرد و نوشت:

“پناه آوردم به خودت که فقط خودت و خدا می دونین شب تاسوعا چه تهمت هایی رو تحمل کردم!جوابشون رو سپردم به خودت

بازی با آبروی مردم تاوان داره بین الحرمین ببینمتون صاحبش بگیره نفس آدمی رو که ریاکار واقعیه یا حسین(ع)

” پژمان جمشیدی این بار با چهره ای متفاوت  در تگزاس”

 

پژمان جمشیدی از  جمله بازیکنان فوتبال بود که خیلی سریع راه خود را در سینما و تلویزیون  پیدا کرد. وی که پیش تر  به عنوان فوتبالیست در باشگاههای سایپا، پرسپولیس و پاس تهران بازی می کرد، حالا بازی در عرصه  سینما و تلویزیون را نیز تجربه می کند.

وی در سریال های تلویزیونی ساختمان پزشکان، پژمان، سال های ابری و نفس، ایفای نقش کرده است. جمشیدی در سینما نیز تجربه حضور در مقابل دوربین فیلم های سینمایی مانند لانه زنبور، من دیوانه نیستم و چند فیلم سینمایی دیگر را دارد. وی اکنون مشغول بازی در فیلم سینمایی  تگزاس است و در برزیل حضور دارد. از دیگران بازیگران مطرح این فیلم سینمایی می توان به سام درخشانی اشاره کرد.

پژمان جمشیدی به تازگی عکسی از پشت صحنه این فیلم به همراه سام درخشانی منتشر کرده است که او را با ظاهری متفاوت نشان می دهد.

” بهرام رادان  از نیم میلیاردی شدن ” زرد”می گوید”

 

بهرام رادان  در خصوص اکران فیلم زرد, فیلمی که با توجه به روز های آغازین اکران عمومی اش توانسته مرز نیم میلیارد تومان فروش را بگذراند پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش قرار دارد که در  آن ساره بیات و مهرداد صدقیان بازیگران فیلم “زرد” را مشاهده می کنیم.

 

بهرام رادان نوشت:

 

” دیشب هم تولد ساره بانو بود و هم می خواستم جایزه ش برای فیلم ” زرد” رو به دستش برسونم, شب خوبی بود و خوشحالیمون چند برابر شد وقتی شنیدیم فیلم ” زرد ” در 3 روز اول از مرز نیم میلیارد تومان فروش گذشته, ممنونیم از استقبال گرم تون از فیلم پاییزیه ما”

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان