با معروف ترین باربی های زنده آشنا شوید

هر چقدر جامعه به سمت فردیت پیش می رود باز هم انسان هایی هستند که بیشتر از این که بخواهند انسان باشند دوست دارند به عروسک شباهت داشته باشند و برای رسیدن به این هدف ا زهیچ تلاشی دریغ نمی کنند

با معروف ترین باربی های زنده آشنا شوید

هر چقدر جامعه به سمت فردیت پیش می رود باز هم انسان هایی هستند که بیشتر از این که بخواهند انسان باشند دوست دارند به عروسک شباهت داشته باشند و برای رسیدن به این هدف ا زهیچ تلاشی دریغ نمی کنند. مثلا آرایش غیرعادی می کنند، یا در عکس ها از ترفندهایی استفاده می کنند که با دیدنشان متوجه انسان بودن آن ها نشویم. بدونیم شما را با این انسان های عروسک نما آشنا می کند.

رودریگو آلوز

باربی های زنده

باربی های زنده

رودریگو آلوز همیشه از ظاهرش ناامید بود. بنابراین شروع به خرج کردن ارث کلانی که از پدربزرگش رسیده بود کرد. او با 250 هزار دلار هزینه جراحی زیبایی خود را شبیه عروسک کرد و به باربی کن معروف شد. آلوز هم اکنون مهمان بسیاری از برنامه ها و نمونه روشن انسان هایی است که همیشه در تکاپوی داشتن یک ظاهر خوب هستند.

لیل میکوئلا

باربی های زنده

میکوئلا کیست؟ آیا یک انسان واقعی است یا یک شخصیت کامپیوتری؟ نظرات زیادی درباره او وجود دارد. بعضی از طرفداران این مدل معتقدند که او یک انسان واقعی است اما بعضی از طراحان انیمیشن ادعا کرده اند که او ترکیبی از یک مدل واقعی و یک مدل سه بعدی است.

امبر گازمن

باربی های زنده

امبر به دلیل بیماری دیستروفی عضلانی تبدیل به یک انسان عروسک نما شده است. او می گوید تصاویر باربی اش بود که زندگی اش را نجات داد. امبر خودش را عروسکی می داند که همیشه نیاز به کمک دارد حتی هنگام حرکت کردن.

داکی ثوت

باربی های زنده

داکی ثوت بعد از ظاهر شدن در مجله Australia’s Next Top Model به شهرت رسید. این مدل با ظاهر عروسکی غیرعادی نه تنها طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد بلکه عکس او روی جلد معروف ترین مجله ها نیز آمده است.

جاستین جدلیکا

باربی های زنده

 

باربی های زنده

جاستین گفته است که دوست دارد صد در صد پلاستیک باشد. او فکر می کند هنوز آن ظاهر ایده آلش را پیدا نکرده است و تصمیم دارد باز هم تغییراتی در ظاهرش ایجاد کند.

آناستازیا شپاگنیا

باربی های زنده

باربی های زنده

این دختر یک آرایشگر هنرمند واقعی است که خودش را با آرایش به همه شکلی در می آورد. شرلوک، جک اسپارو، جاستین بیبر و…. ظاهر عروسکی او نیز نتیجه مهارت های آرایشگری اش است.

داکوتا رز

انسان های عروسک نما

داکوتا ادعا کرده است که ظاهر عروسکی اش نتیجه جراحی پلاستیک نیست بلکه نتیجه آرایش و نحوه لباس پوشیدنش است. این دختر آمریکایی 22 ساله در توکیو زندگی می کند چون بیشتر طرفدارانش ژاپنی هستند.

آنجلیکا کنووا

انسان های عروسک نما

انسان های عروسک نما

با آنجلیکا در کودکی مثل پرنسس ها رفتار می شد. و پدر و مادرش هرگز به او اجازه بیرون رفتن و همبازی شدن با پسرها را نمی دادند. او می گوید من برای یک زندگی واقعی به دنیا نیامده ام و فقط یک عروسک زنده هستم. آنجلیکا اکنون یک مدل معروف شده است که وقتی او را باربی می نامند به خودش افتخار می کند.

والریا لوکیانوا

انسان های عروسک نما

این مدل اوکراینی ادعا کرده است که تنها جراحی پلاستیک سینه انجام داده و تمام اعضای بدنش کاملا طبیعی هستند و ظاهر عروسکی اش نتیجه رژیم غذایی مناسب و آرایش حرفه ای است. اما حرف های او فقط ادعا هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان